tirsdag den 7. september 2010

Så nærmer efteråret sig...

Så nærmer efteråret sig, og det bliver tid til indendørs syslerier..... jeg er blevet spurgt gentagne gange om ikke jeg vil vise noget af alt det tøj frem, min elskede "Pfaff" spytter ud, så nu prøver jeg med denne blog, jeg er lidt en novice ud i det her, så I må bære over med mig, hvis det er lidt kluntet :O)

Her kommer lige et billede af den nyeste hippie kjole, Ugle guf :O)








Desværre en smule for stor til Ida, så jeg må prøve igen ;O)


Fandt også denne fine bluse på trendsales i vores favorit farver; lilla, orange og brun, simpelthen totalt retro og lækkert......og et par fine æblebukser til, så er frk Ida klar til at sparke blade i haven ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)