tirsdag den 30. november 2010

Hygge eftermiddag

Hvor er det sjældent jeg føler mig som de overskuds-mødre jeg synes jeg møder alle steder......hverdagen drukner tit hos os, i arbejde, fritidsinteresser, og hverdags gøremål, som man helst var foruden. Men ind imellem er der lige en rolig stund, som i dag, hvor Ida og jeg havde en hygge eftermiddag med tid og overskud til kun os to :O)
I vores familie har vi overskudstid til hinanden, når vi tager på vores dejlige rejser......hverdagens stress og jag, bliver lidt nemmere at overskue, når man har et pusterum at se frem til ;O)


Dejlige boller blev det til, med de grønsager jeg lige havde i køleskabet....de var rigtig skønne med smør og ost ;O)



Brødposen er hjemmegjort efter en opskrift jeg fandt hos House of Hesselberg
Posen er lavet af halvpanama og almindelig bomuld. For at stive posen af, har jeg givet den 2 lag volumen vlieseline, synes selv den blev ret fin :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)