mandag den 6. december 2010

Stofrester er en god ting.....

Her kommer lige et par billeder af det sidste nye til hjemmet.....





Hollys stoffet har jeg købt på Trendsales, synes bare det var så fint....heldigvis har jeg stadig et stort stykke tilbage, som jeg tror skal bruges til en nederdel til Ida, håber jeg kan lokke vores mormor til at strikke en fin vest til, magen til den på billedet, bare i brun og råhvid :O)



Til Puk, min ældste, har jeg fået lavet dette sengetøj. lige de rigtige farver synes hun, og man sover som en drøm i det ;O)







5 kommentarer:

  1. jeg elsker også stofrester og din er super fine :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha´, brun er en af mine favoritter, så jeg har heldigvis mange i lige den farve ;O)

    SvarSlet
  3. Det er simpelthen bare så lækkert et sæt sengetøj, virkelig skønt!!

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen bare så lækkert et sæt sengetøj, virkelig skønt!!

    SvarSlet
  5. Hej Anne Dorte, tusind tak for de søde ord, det faldt bestemt også i storepigens smag ;O)Hun synes det var ret fedt at få unika til værelset!

    mange hilsner Jane

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)