mandag den 7. februar 2011

Bowl´n´fun :O)


Skøn eftermiddag i bowling hallen....selvom man bliver banket af sin 7 årige søn ( og mobbet lidt) er det nu alligevel sjovt at bowle :O)
Slush ice er nu heller ikke værst synes Ida......

Dagen efter blev Ida desværre indlagt med dobbeltsidig lungebetændelse 
 Hun har en Immundefekt, og er desværre meget tit syg, så vi påskønner virkelig når alle 3 børn er glade og friske :O)
Hun er heldigvis næsten rask igen, men det er hårdt for os alle, når det ender med indlæggelse.....
Ida har MBL mangel, og har været meget syg siden hun startede i vuggestue som 1 1/2 årig...vi har først fornyligt fundet ud af at hun havde denne immundefekt, og det forklarer jo en del.....selvom det også er lidt skræmmende......er der nogle af jer der har børn eller kender børn med denne immundefekt?

5 kommentarer:

  1. Hej Jane,

    Ser ud til at i har haft en skøn dag i bowling-land :)

    Super træls med Idas MBL-mangel... der skulle vist være hjælp at hente ved kommunen.
    Jeg kender en skøn blogger hvis sønogså har MBL- mangel, har mødt hende flere gange, og hun er så fantastisk! Jeg er sikker på at hun gerne vil sludre med dig.
    Hun hedder Mia og har bloggen :
    http://mammamiasverden.blogspot.com
    Du skriver bare at jeg har vist dig vejen hvis det er :)

    /Vibeke

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke, tusind tak, jeg vil prøve at finde hende, det er så dejligt at høste erfaringer fra andre ;O)

    SvarSlet
  3. Kære Jane

    Vil du ikke sende mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com - så vil jeg meget gerne skrive lidt med dig vedr. MBL-Mangel.

    Du kan også se min anden blog: mblmangel.blogspot.com

    Tanker fra Mia

    SvarSlet
  4. ej hvor er jeg glad for at finde din blog jeg går selv hjemme med Emil på 2 år som har mbl mangle og det ser ud til at i også bor i esbjerg og omegn når jeg lige kigger dine billeder fra sygehus kontrol hilsen sille

    SvarSlet
  5. Hej Sille, Velkommen til ;O)
    Ja vores Ida har mbl mangel og er desværre noget præget af det. Hun er nu 5 år og er stadig meget syg, bliver dog ikke længere helt så dårlig af infektionerne som da hun var yngre, men meget bedre er hun desværre ikke....

    kh Jane

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)