torsdag den 17. februar 2011

Nanna har fået tvillinger !

Min søde kollega Nanna har fået tvillinger, og vi glæder os meget til at komme på barselsbesøg og se de små pus......
Nu har jeg endelig fået lavet hendes gave...2 gange babysengetøj i patchwork,så nu håber jeg bare hun bliver glad for dem....jeg tror det kommer til at se fantastisk sødt ud, med de 2 i barevognen under hver deres retrodyne.....
Så Nanna, du kan godt sætte kaffe over, vi kommer snart..."nurser" kan nemlig drikke rigtig meget kaffe ;O)





Det bliver vist også de sidste sæt jeg laver i de her farver..nu trænger både "Pfaff" og jeg til nyt.....det næste bliver et multifarvet sæt til Ida i vintage stoffer....har bare lige 10 projekter inden, men så kan jeg gå og simre lidt over det, og måske få købt lidt mere ind...lækre stoffer kan man ikke få for meget af ;O)
Nyd dagen, her hos os skinner solen flot ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)