onsdag den 16. februar 2011

Se hvad posten kom med....

Trods masser af sne og glatte veje, kom vores post idag....og se hvad han havde med....






En skøn bluse fra Moonkids til lille Ida, med flotte orange striber, hun har så meget fint tøj, der passer til disse striber;O)

Skønt jersey med snegle, rigtig flot retroprint....det skal blive til en bluse...i moonkids facon...har tidligere haft held af at lave slimfit bluser...

Skønt Graziela stof fra trendsales.....købt alt for dyrt, men det er jo ret så eftertragtet dette stof, og jeg skal bruge det til lommer på Ida's nye forårsjakke.....

Fint gult stof med prikker og blomster på orange baggrund....tror blandt andet det skal blive til smockbukser....

Så venter jeg en ordentlig sending stof fra stof og stil......uha...det er dyrt at have det sjovt ;O)


Glæder mig til at få syet noget af disse fine stoffer ;O)


4 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud, Jane!
    Ja de graziela stoffer er i høj kurs, men uha hvor er de også skønne!

    Spændende at se hvad du får ud af det hele!

    Er du mon gået fra at lave anorak i år, eller?

    KH Vibeke

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke, ja graziela er fantastisk ;O) Nej jeg forsøger mig skam med anorak igen i år, men jeg vil også lave en udgave med lynlås.....det er mig der synes anorakken er mest fantastisk, Ida bliver møg sur over hun ikke selv kan få den af og på ;O)
    Skal nok skrive til dig hvis jeg ved et mirakel knækker vende koden ;O)

    SvarSlet
  3. Nogle gange bliver man bare ekstra glad for at se sin postmand. Det er skønne stoffer du har fået fingrene i.

    SvarSlet
  4. Hej Vibeke, ja de er rigtig fine, glæder mig i den grad til at få syet noget af det ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)