onsdag den 23. marts 2011

Æblejakken live ;O)

Tusind tak for de søde ord om jakken, jeg er også selv vældig godt tilfreds med den ;O)
Den faldt bestemt også i lillepigens smag, der er nemlig både lynlås og lommer, meget vigtigt når man er 3 år, og kan/vil alting selv......lommerne er vigtige, til alt det man finder på legepladsen og i haven....alt det som mor ikke vil have på værelset eller i vaskemaskinen......
Nu skal Ida til kontrol på sygehuset....hun er lidt bekymret for om hun skal ind til "stikkedamerne" men det er jo heller ikke ret sjovt, så vi krydser fingre....


Her kan I nyde synet af jakken live!

















12 kommentarer:

  1. synes der er blevet flot :) flot lilla stof ..

    SvarSlet
  2. Hun er yndig:0) og jakken med.... held og lykke ved undersøglesen, krydser fingrer for at hun ikke skal stikkes

    Elin

    SvarSlet
  3. Se den bliver jo ikke mindre fantastisk af at komme på en lækker pige ;o) Håber det går godt på sygehuset.

    SvarSlet
  4. Tusind tak, det gik heldigvis uden stik idag, dem gemmer vi til næste gang, pyha!
    Ida har nok taget jakken af 100 gange allerede, hun synes det er så fedt, at hun selv kan lyne op....det kan man jo ikke med anorakken!

    SvarSlet
  5. Hvor er Ida dejlig og jakke superduper fræk!

    SvarSlet
  6. Hej Anne Dorte, ja hun er altså bare for lækker ;O)

    SvarSlet
  7. Fed jakke - har lige selv syet er par stykker - sjovt at lande på en blog, som jeg virkelig kan identificere mig med - det må være årgang 1973 -

    SvarSlet
  8. Hej Millelouise, tak,tak.....ja, havde selv noget lign som barn....det må lille Ida så lide lidt under;O)
    Nej hun er selv SÅ glad for den....skønt selv at kunne tage af og på!

    SvarSlet
  9. Hejsa
    Er faldet pladask over æblejakken i lilla med orange æbler og ville høre om det var en man kunne købe? Den minder mig om en striktrøje som jeg havde da jeg var barn og synes bare den er for fed!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jane, jakken på billedet passer Ida stadig, det er muligt at jeg kan lave en næsten magen til, men pt rejser jeg rundt med familien i Spanien og er først hjemme ved symaskinen sidst på sommeren ;0)

      Kh Jane

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)