søndag den 27. marts 2011

Funky Hippie Giveaway!!!!

Så er det vist min tur til at prøve med en giveaway....


Præmien er et par Hippiebukser i valgfrit design og farve (str 86- 110)


Her kommer billeder til inspiration, men vinderen bestemmer selv ;O)


Reglerne som følger:
1 lod: En kommentar på bloggen.
2 lodder: kommentar + fast læser herinde (gælder både nye og gamle)
3 lodder: kommentar + fast læser + link til give away'en på din egen blog.(lån gerne billeder)























Giveaway udtrækkes den 20 april

85 kommentarer:

  1. Ej hvor skønt:0))) Jeg er med på 3 lod....

    kh Elin

    SvarSlet
  2. Uha hvor lækkert....elsker de frække, farvestråelnde fynky hippiebukser og ligger starks 3 lodder i puljen. har lånt et billede :)

    SvarSlet
  3. Sikke da herligt!
    Vi har haft et par lækre røde af dine, som netop er blevet for små, - så det kunne da fedt med et par nye!
    2 lodder, tak :-)

    SvarSlet
  4. Elsker simpelt hen dine Hippiebukser, og er sikker på, at Augusta ville elske sådan et par.
    Skal lige hitte ud af, hvordan jeg ligger et link på min blog, men det gøres fluks :-)
    3 lodder tak.

    SvarSlet
  5. Hej Jane. Jeg vil gerne være med på et lod :o)

    SvarSlet
  6. Åh vad fina!! Du är så duktig , älskar dina färgkombinationer!

    SvarSlet
  7. Skønne skønne sager du laver. Jeg er med på 2 lodder

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  8. Fiiine bukser altså, jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  9. nuj de er fede, jeg er med på 3 stk.

    SvarSlet
  10. De bukser er bare alt for fede og helt unikke! Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  11. Wauw fede bukser, ville elske sådam et par til min lille trunte.
    Er med på 2 lodder
    Mvh. Carina Larsen

    SvarSlet
  12. Glæder mig til at lave et par hippiebukser til en heldig vinder ;O)

    SvarSlet
  13. Wow - det er da en vild give away - de er SÅ lækre de bukser!! Jeg er med på 3 lodder.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  14. Har simpelthen sjældent set så fede bukser!! Vil meget gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  15. Nejj hvor er de dog flotte de bukser - jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder, og glæder mig til at følge din blog. Mvh Pia

    SvarSlet
  16. Fantastisk fine bukser, jeg vil gerne deltage med 2 lodder og glæder mig til at følge med på din blog fremover;)

    SvarSlet
  17. 3 lodder til mig. hvor er de skønne:)

    SvarSlet
  18. Hvor er de flotte :)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder!

    - Sara

    SvarSlet
  19. Nej hvor vil jeg gerne vinde sådan et par..
    Jeg er med med 2 lodder
    //Lisa

    SvarSlet
  20. Sikke en fin blog, og skøn giveaway. Deltager med 3 lodder.
    Kig gerne ind til mig :-)

    SvarSlet
  21. Det er da de mest fantastiske bukser, er med med 2 lodder - :-)

    SvarSlet
  22. de sødeste bukser, med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  23. Hvor vildt... Så ser jeg lige de skønne bukser igen og så i en give away. Jubiii. krydser helt vildt meget fingre. 2 lodder til mig tak
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  24. hvor er de bare flotte!! jeg vil gerne være med på 2 lodder. jeg krydser fingre! hilsen linda

    SvarSlet
  25. Uhhh... jeg deltager helt sikkert med 3 lodder, og håber på jeg er den heldige. De er bare SÅ fede dine bukser...!

    mvh kristiane

    SvarSlet
  26. Er du vimmer mand! 2 lodder herfra

    SvarSlet
  27. Er med på to lodder. Kunne godt se min lille tøs i sådan et par lækre bukser

    SvarSlet
  28. OMG(!) hvor er de fede, de bukser. Alle sammen!! Et lod for kommentar og et lod for link.

    SvarSlet
  29. Hvor er de fantastiske! Jeg har en lille niece, som vil knus-elske at få dem! Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder!

    Hvis du har lyst, kan du kigge forbi min blog, hvor jeg også har sat en give away i gang...

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  30. Wow for noen flotte bukser! jeg vil gjerne være med på give awyaen din med 2 lodd:o)

    SvarSlet
  31. Deltager med tre lodder - mit øje kan virkelig lide hvad det ser hilsen en nystartet blogger - kik forbi

    SvarSlet
  32. Hvor er de fantastiske! jeg vil meget gerne deltage med tre lodder!

    SvarSlet
  33. uhh de er skønne - tøsepigen herhjemme ville elske dem ;o)
    Deltager gerne med 1 lod - pillesk@live.dk

    SvarSlet
  34. I really like, sweet pants, I hope for the best.
    3 entry
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  35. Aeeej, jeg elsker bare alle bukserne - de er super skønne - og sikke modeller der bære tøjet.
    Jeg maksimere mine chancer med 3 lodder

    SvarSlet
  36. Hvor er det skønt, med så mange deltagere i min første giveaway!
    Jeg er rigtig spændt de hippiebukser vinderen vælger ;O)

    SvarSlet
  37. Hold nu op, hvor er de fede... Allesammen...
    Må vist være med i lodtrækningen.
    Du har hermed fået endnu en fast læser, hvilken inspirationskilde...

    SvarSlet
  38. Nøj hvor er de fine. Er straks med på 3 lodder..

    SvarSlet
  39. Fantastiske bukser - og utrolig kul blogg du har - her må jeg bli fast leser!! :)) Tar "full pott" med 3 lodd! Gleder meg til å følge deg videre, og håper jeg blir den heldige vinner!! (Men aner ikke hvordan jeg skal klare å velge en bukse da, for de er jo så lekre alle sammen!)

    Ha en flott søndagskveld!
    Klem fra IdéSpiren

    SvarSlet
  40. Er helt klart med på 3 lodder. Hvor er de bare seje de bukser!

    Glæder mig til at følge dig!

    Mvh Heidi

    SvarSlet
  41. Uh, har netop opdaget din herlige blog - og straks meldt mig som fast læser!!! SKØNNE ting du laver:-) Så jeg er da vild efter dine hippie-bukser og deltager med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  42. Jeg er fuldstændig syg med de bukser - og det andet tøj du har kreeret. Er helt klart med som fast læser fra nu af (bliver da nødt til at se hvad du ellers finder på ;)). 2 lodder til mig. :)

    SvarSlet
  43. Vilka jätteroliga byxor du gör. Jag vill absolut vara med på 3 lotter och så håller jag tummarna...

    SvarSlet
  44. Hvor er de fine.. Vil elske at give Mads sådan et par på :D

    Er med på 3 gode lod ;)

    Tanja
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  45. Fantalatiske bukser!!! WOW! Er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  46. Fine bukser og en inspirerende blog!
    3 lodder til mig
    Mvh. Maja

    SvarSlet
  47. Wow hvor er de fede :o) Jeg vil helt klart gerne være med på 3 lodder :o)

    SvarSlet
  48. Åhh vilka läckra byxor, jag bara älskar dom! =)
    Jag är med på lotter.. *håller tummarna*

    Kraaaaaam
    Sanna

    SvarSlet
  49. 2 lotter skulle det stå.. =)

    SvarSlet
  50. Sjove og flotte bukser. Man bliver bare glad i låget. Deltager med tre lodder, tak. Mvh Louise

    SvarSlet
  51. HOLD NU K.... de er skønne dine bukser - har lige "opdaget" dig - og shit jeg er vild med dine bukser - og ja sy ting gennerelt! jeg er med på 2 lodder ... woop og håber der er et vinder lod imellem.

    Jeg har også en give a way pt- kig endelig forbi :O)

    GOD påske!!

    Mette

    SvarSlet
  52. Jeg skynder mig da lige og smide et lod i puljen. Det er da en fed stil du har:-) Hvis du har lyst har jeg også en give away kørende. Den afsluttes imorgen:-)

    SvarSlet
  53. Ups jeg mener selvfølgelig 2 lodder:-)

    SvarSlet
  54. Hejsa
    Jeg er ny fast læser, sikke en skøn blog du har.
    Jeg er med på 2 lodder.
    Kydser mine fingrer for disse skønne bukser:)
    Vh Gitte

    SvarSlet
  55. Sikke en allatiders chance for at vinde dit skønne design. Så måtte min Sandra gå i andres bukser end dem jeg har syet.
    3 lodder tak.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  56. Jo tak, 3 lodder til mig! Sikke lækre de bukser er; ville elske, hvis min Basse kunne flashe dine fine hippiebukser:-) Kryder derfor mine fingre!
    God søndag til dig:-)
    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  57. Det er jo bare så skønne. Jeg vil gerne være med på 3 stk lodder. Alle dine ting er bare så skønne, fantastiske dejlige farver.

    God søndag.
    Mange hilsner
    Katrine

    SvarSlet
  58. nuj de er cool :D Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :D

    SvarSlet
  59. hvordan kan jeg dog have overset denne fede give away. godt jeg nåede det. 2 lodder til mig tak

    kh Laura

    SvarSlet
  60. Nu fandt jeg endelig ud af at blive fast læser. Håber jeg kan nå at være med på et lod mere :o)

    SvarSlet
  61. Nej de er da for fede vil være med med 3 lodder

    SvarSlet
  62. Hvor er de fede de hippie bukser, dem ville vi elske at vinde i str.98 med æbler på lårene. Deltager med 3 lodder, jeg linker senere når jeg sidder ved min pc.
    Kh Mia og rigtig god påske

    SvarSlet
  63. Hold nu op nogle dejlige ting du laver. Jeg er så afgjort med på 2 lodder :) :) :) :)

    SvarSlet
  64. Sikke skønne ting du laver... Vil gerne være med på 2 lodder... :) Kh Janni

    SvarSlet
  65. Uf for nogle lækre sager du laver! Jeg er da klart med på 3 lodder. Tjek også min funky giveaway ;-)

    Sommersmil fra Mia

    SvarSlet
  66. Tak for din kommentar og ja selvfølgelig vil jeg gerne deltage med 2 lodder :-) Super fine bukser med knald på farverne vil passe perfekt til en af mine krudtugler :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  67. wauuuu de er da alt for fine...
    3 lodder i puljen herfra
    gitte

    SvarSlet
  68. Jeg kommenterer, er fast læser og laver et link...
    For her må jeg altså vinde!!!!

    SvarSlet
  69. Hvor er de bare fede, de bukser! Lige efter min smag - så dem MÅ jeg da bare vinde! Tre lodder til mig, tak:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  70. uuuh mig mig mig mig!. 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  71. Fantastisk! Deltager fluks med 2 lodder og krydser fingre :o)
    Kh Berit

    SvarSlet
  72. Hvor er de seje! 2 lodder her fra.
    Sikke fine ting du laver, har først lige opdaget din blog nu.

    SvarSlet
  73. Sikke lækre bukser!! Vil gerne være med - 3 lodder tak :-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  74. De er bare utrolig seje - jeg er med - 2 lodder tak

    Og god påske

    SvarSlet
  75. Vilka underbara byxor! Tre lotter till mig tack!

    SvarSlet
  76. Jeg smider lige et lykke lod i puljen!!

    SvarSlet
  77. Nøj, hvor er de skønne. Jeg er med på 2 lodder :o)

    SvarSlet
  78. Ikke at jeg tror jeg har ret stor chance, men skønne det er de!!!
    Jeg hopper lige med med tre lodder!
    Knus Elsebeth

    SvarSlet
  79. Jeg er med på 2 lodder

    Er total solgt - hold fast hvor er det bare fedt det tøj du laver

    SvarSlet
  80. Dine kreationer er simpelthen for lækre. Jeg er med på et enkelt lod

    SvarSlet
  81. Faldt ved et tilfælde over din blog og HOLD DA HELT OP noget lækkert tøj du kreerer...Jeg vil rigtig gerne med i kampen med et enkelt lod, og så skal jeg da klart finde ud af at blive meldt på som fast læser her.. Kh Lene

    SvarSlet
  82. Hvor er det bare en feeeed blog du har. Jeg vil gerne være med på 2 lodder :-)

    Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  83. Rigtig fine bukser, jeg er med på 2 lodder! :)

    SvarSlet
  84. 3 lodder :D

    -En halv time tilbage xD

    proox.blogspot.com

    SvarSlet
  85. Hej allesammen, tusind tak fordi I ville deltage i min første giveaway!

    Jeg er overvældet og super glad for alle de søde kommentarer I har lagt om mit Klappekage tøj....det er altid skønt når andre også kan lide det man laver ;O)

    Vinderen trækkes i aften, skal lige have klippet og have forhandlet med "Lykkens Gudinde" ( Ida) om hvor mange M&M's sådan en trækning koster..... det er den gangbare valuta hos hende pt.... ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)