fredag den 25. marts 2011

Ta-daaaa... X-factor finale!

Jeg ved ikke med jer, men her hos os er X-factor det store samlingspunkt fredag aften.....og i aften er der jo finale!

Ungerne har glædet sig vildt hele ugen, og nu er alle mand klar....ungerne badet, negle klippet, håret vasket, nattøjet på, aftensmaden spist.......

Der er endda blevet pyntet op, med serpentiner und alles....jo vi er klar!

Men inden festlighederne går løs, får I lige billeder af, hvad jeg har lavet i dag....egentlig skulle jeg have ryddet op, gjort rent, ordnet vasketøj og lagt rent på sengene......men jeg endte foran min symaskine med kaffe ved den ene hånd og computeren ved den anden.....absolut skøn dag....den dårlige samvittighed gemmer jeg til imorgen.....så kan nogen af opgaverne måske løses af andre end mig..... ;O)

Rigtig god weekend til jer alle :O)























12 kommentarer:

  1. hun har da x-factor :) elsker din bukser ,må jeg lige spørge om du vasker stoffet inden du syr ?

    SvarSlet
  2. Hej Helle, tak ska´du ha´;O)
    Ja jeg vasker og tumbler stoffet inden jeg syr.....

    SvarSlet
  3. Hej Jane
    Faldt over din blog ved tilfældighed.. og hvor ærgeligt jeg ikke har set den før. Det er de skønneste ting du laver. Helt vildt lækkert hippietøj med dejlige farver. -og skønne børn.
    Jeg er også en glad køber!!!!
    God finale
    Lisa

    SvarSlet
  4. Hej Lisa, velkommen til og tak for de søde ord...rigtig dejligt at du har lyst til at følge med her hos mig ;O)
    Det var en fantastisk finale, med 2 sovende børn på sofaen ud af 3 !

    mange hilsner Jane

    SvarSlet
  5. Hej Jane

    Det var dog de kæreste små lommer du har påsat:0) Ja jeg kunne altså også ha fundet på at skibbe de huslige pligter, får at få sådanne noget smukt kreeret;0)

    kh Elin

    SvarSlet
  6. Hej Elin, mine søde unger har hjulpet mig idag....så nu skal vi ud og cykle!
    Håber postmand Per har noget med til dig idag....

    SvarSlet
  7. Hej Jane. Endnu et par skønne bukser. Du må snart stoppe, nu drømmer jeg jo om sådan et par til Isabella også ;o)

    SvarSlet
  8. Hej Jane

    Ej hvor godt;0) dejligt med nogle unger der kan hjælpe ind i mellem....Nej desværre:0( Jeg må spændt vente til mandag...

    mvh ELin

    SvarSlet
  9. Hej Lisbeth....ja, jeg synes også denne her farvecombi er en af de bedre.....og det var så også sidste stump af graziela stoffet med små æbler.....synes det gør sig super godt på bukserne;O) Overvejer endnu en jakke i denne her farve......kan bare ikke blive enig med mig selv om kantebånd og lynlås skal være gult eller orange.... ???

    Hej Elin, øv,øv....havde sådan håbet det nåede frem idag.....Super skønne unger du har, kiggede lige forbi din blog ;O)

    Jeg har nogle super dygtige børn.....de er bare så gode til at hjælpe deres lidt forvirrede mor ;O)

    SvarSlet
  10. Ja vi var vist 2 der håbede;0) men jeg ved ikke om de kører pakkepost ud om Lørdagen.... Men hva´, så blir det jo bare en god mandag i stedet;0)))

    Elin

    SvarSlet
  11. Hej Jane. Synes det skal være gul lynlås ;o)

    SvarSlet
  12. Lisbeth, jeg tror du har ret, gul lynlås ville være flot ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)