onsdag den 27. april 2011

3 x guf...show off :O)

 Jer er vinder normalt aldrig noget.....jeg tror aldrig jeg har vundet i lotto, skrab eller banko....jo måske mandelgaven da jeg var lille...men jeg har min elskede mormor STÆRKT mistænkt for at snyde mandlen over i min portion...for mandelgaven var sjovt nok altid noget jeg godt kunne lide....
Nå, men mit held har altså vendt....  jubiii jeg har vundet min første Giveaway!









Den fine gevinst er vundet hos Michelle med bloggen Æblekind..tusind tak Michelle, glæder mig allerede til at sy noget af de fine stoffer!


Næste guf I skal se er disse fine stoffer jeg har købt på Trendsales:



Det skal blive til lækre tunikaer, som modellen nedenfor....
jeg ved allerede hvordan de skal se ud..glæder mig ;O)


Sidste og bedste guf...er min lækkermås a la møgbeskidt krudtugle ;O)





Jeg er helt forelsket i det her print...synes denne tunika er blevet über skøn....kan ikke huske hvem jeg har købt stoffet af, men ønsker mig mere.... ;O)




9 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten :o) Håber det snart bliver min tur :D
    Hvis du har lyst til chancen for at vinde noget mere stof er du velkommen til at deltage i min give away :o)

    http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2011/04/give-away.html

    Mvh Helle

    SvarSlet
  2. Ihh hvor er dine tunikaer altså bare skønne;0)

    SvarSlet
  3. Hej Helle, den giveaway skal jeg da lige checke ud ;O)

    Hej Elin, ja denne her er altså bare for skøn, er VILD med det stof!

    SvarSlet
  4. Hvor er du heldig :-)
    Skøn skøn tunika. Hvor har du mønstret fra? Det er lige sådan en, jeg gerne vil sy...

    SvarSlet
  5. Ja tænk sig man kan være så heldig :O)
    Tunikaen er rigtig skøn, mønsteret er et kjolemønster jeg har lavet om og sat denne her hals udskæring med knap i.....det mønster deler jeg desværre ikke ud af....

    SvarSlet
  6. hej jane, fedt med en gevinst og lækker bluse plus model.

    kig lige ind til mig, jeg har en award til dig.

    SvarSlet
  7. Hej Lotte, tusind tak for den :O)

    SvarSlet
  8. Jeg vil næsten tro, at du har købt det grønne stof af mig. Det var VILDT populært og nærmest udsolgt med det samme... Meeeen, jeg har nye godter på vej, så lur mig, om du ikke finder noget andet guf i stofshoppen inden længe :)

    Kh Line

    SvarSlet
  9. Hej Line, jeg tror du har ret, det var et af de skønne stykker jeg købte hos dig ;O)
    Tænk på mig, hvis du støder på mere af det...der var lige præcis nok til forsiden af tunikaen, bagsiden er ensfarvet grøn:O)
    Du kan tro jeg holder øje med din blogshop ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)