lørdag den 30. april 2011

Åh Abe tunika...

Jeg venter på stof fra Stof og Stil, så jeg kan komme i bund med alle mine projekter....bliver så rastløs, når jeg har for mange ufærdige ting liggende...
nå men ventetiden har jeg brugt på den første tunika af småfolk stoffet jeg købte på trendsales....




Åh abe tunika :O)



Aberne er bare så skønne, har overvejet sengetøjet flere gange...men vi har jo nok, og jeg ønsker mig Graziela sengetøjet med orange og gule æbler endnu mere, så en tunika i dette print må gøre det for nu :O)




Tunikaen skal da have et par knickers at følges med, så skal jeg så beslutte om de skal være brune, orange, gule eller den altid gode denim.....

Hva' synes I?

10 kommentarer:

  1. ejjj... Kan man ikke købe sådan en tunika af dig?? Er total forelsket... Hvis man kan må du meget gerne skrive til mig på pekabooh@gmail.com. Ejjj hvor er den fed..

    -og jeg ville helt sikkert vælge brun til knickers. Mere fordi man er meget ude og lege, og brun bliver bare ikke så hurtigt beskidte som gule og orange bukser måske ville blive. (Sidste år købte jeg en lys buksedragt til Lea, og efter en rutsje tur var de øelagt for altid, kunne simpelthen ikke fjerne det møg fra numsen, så de forblev lysebrune på måsen. ;-P)

    SvarSlet
  2. Den er simpelthen for fed! Enhver pige ville være superlækker i den tunika:-)

    SvarSlet
  3. Skøn tunika, jeg synes den vil være i godt selskab med noget gult eller orange her til sommer, men det er nok ikke de bedste farver til et legende barn!
    Kh Gitte
    PS: Jeg har lige opdaget din fine blog og har meldt mig som læser nummer 101:)

    SvarSlet
  4. Ih altså hvor ville jeg gerne kunne det samme med de tunikaer, de er så retro ala retro:0) Helt klart det brune stof med hvide prikker til knikkers, og måske en orange kant til afslutning;0)

    kh Elin

    SvarSlet
  5. Ja, jeg tror altså der skal mere end et par bukser /knickers til denne her sag....brune er nok mest praktiske, men jeg elsker jo gul og orange....selv om det ikke er så praktisk....bomuldslærred tåler dog både 60 grader og vanish, det hjælper jo på det ;O)

    Hvorfor fortryder jeg altid når jeg begrænser mit stof køb? Skulle jo have købt lidt mere af det her flotte stof....jeg må kigge på trendsales igen, måske hun har mere..... ;O)

    Glæder mig til at vise jer tunikaer af de 2 sidste småfolk stoffer, turkis med hvide æbler og sommerstoffet med blomster og sommerfulge!

    SvarSlet
  6. Ja der skulle så stå sommerfugle !

    SvarSlet
  7. Åh ja, og velkommen til Gitte, skønt at du har lyst til at følge med hos mig ;O)

    SvarSlet
  8. Hej Jane, wow hvor er den bare blevet SÅ flot! Elsker dine ting - de er bare så fine! Og jeg kan afsløre at hun stadig har mere af stoffet ;0)

    SvarSlet
  9. Er det dig jeg har købt det af på trendsales?? så skal jeg da have mig et stykke mere ;O)

    SvarSlet
  10. he he, ja det er det :D Simpelthen bare så fedt at se hvilke fantastiske ting der kan komme ud af det (thumbs up!)Du skriver bare til min mail el. på annoncen hvis du skal have mere. Har stadig lidt, men får umiddelbart ikke mere af det igen..

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)