fredag den 29. april 2011

Award!



Jeg har fået denne fine award af Lotte med bloggen Lille Leth Design


Tusind tak for den fine award Lotte, jeg er så glad for at du kan lide min blog og mit børnetøj... der er så meget varme og good spirit her i blogland ;O)



1. jeg skal takke giveren
2. jeg skal fortælle 7 ting om mig selv
3. jeg skal give awarden videre til andre bloggere

1. Når jeg ikke blogger eller sidder foran symaskinen, er jeg sygeplejerske på en opvågningsafdeling og elsker mit job og mine skønne kolleger

2. Har hang til chokolade og cola, og skal helst have det hver dag.

3. Udpræget B menneske, vågner først op til dåd, når ungerne er lagt i seng ;O)

4. Mor til 3 og elsker dem over alt på jorden.

5. Et frygteligt rodehoved, spørg min familie....det kan tage dage at få styr på mit rod....

6. En rastløs sjæl, elsker at rejse ud og opleve verden, når vi ikke lige planlægger en rejse eller er afsted, bliver jeg frygtelig rastløs...men der skal jo også tjenes penge indimellem....

7. Har kun syet et par år og er fuldstændig selvlært...har aldrig fået "symaskine kørekort" og kunne ikke tråde en symaskine da jeg købte den....er så kommet godt efter det siden ;O)


Jeg vælger at give award´en videre til :

Line, fordi hun har så fede retrostoffer, og deler dem med os andre!
Michelle, fordi jeg vandt min første giveaway hos hende ;O)
Elin, fordi hun elsker farverigt retro børnetøj lige så meget som mig...





6 kommentarer:

  1. Hej Jane
    Tusind tak for den skønne award:0) dette har jeg dog aldrig prøvet før

    kh Elin

    SvarSlet
  2. Velbekomme, håber du vil tage den til dig, og glæder mig til at læse 7 ting om dig :O)

    SvarSlet
  3. Imponerende at du sådan er selvlært syerske og så på så kort tid :) Men jeg kender det også fra mig selv, bare med hækling. Når man virkelig vil lære noget og gider bruge tiden, så kan man også blive god. Dejligt :)

    SvarSlet
  4. Ja, en hvis portion stædighed hjælper gevaldigt på indlæringen....jeg har jo også været vældig produktiv og øvelse gør mester siges der.... ;O)

    SvarSlet
  5. Tusind tak for awarden. Hvad gør man så, når jeg faktisk allerhelst vil give sådan en videre til netop dig ;)
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Hvor er du sød Line, tusind tak ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)