søndag den 17. april 2011

Dyt-dyt ska´ vi byt´??

Mette og jeg har lavet den dejligste byttehandel :O)
Der er et eller andet med byttehandler, man får noget man ønsker sig, uden at skulle have penge op af lommen...og det er jo noget vi jyder sætter pris på ;O)


Se de fine sager jeg fik:





Især de skønne elefanter er jeg meget,meget glad for....de fleste af stofferne vil nok løbende kunne findes på mine hippiebukser, og andre projekter, der kræver små stof bidder....
De gule elefanter skal blive til lommer på enten en ny jakke, eller et par bukser...

Det her sendte jeg så til Mette:



Tak for bytteriet Mette!


Hvis der er andre der ligger inde med specielle retrostoffer, må jeg nævne graziela;O)....bytter jeg gerne

Jeg kan også bruge Moonkids, Småfolk og Holly´s bluser str 98-104

Skal vi bytte ??


12 kommentarer:

  1. Nøj noget skønt retro stof:0)Især det med Blafres elefantmotiv
    Skønt at man nogen gange kan bytte sig frem;0)

    SvarSlet
  2. Jeg har forresten noget Soedahl småblomstret i: Rød, blå og lyserød i mindre stykker liggende, og noget grønt med mindre hvide blomster liggende jeg gerne vil bytte med, hvis det har interesse....

    SvarSlet
  3. Hejsa
    Jeg har en orange/hvid moonkids bluse 98/104 (plus bukserne dertil)
    Hvid med rød kløver holly bluse str.3/4.
    Lilla med mørkelilla kløver højhalset str. 2/3.
    Var det noget:)
    Min mail er gitte.mogens@hotmail.com
    Vh Gitte

    SvarSlet
  4. Hej Elin, jeg vil da gerne se billeder af stoffet ;O)

    Hej Gitte, moonkids blusen var bestemt noget, hvid med rød kløver har jeg og rullekrave, får jeg ikke den lille dame i ;O)

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig byttehandel, det sæt eller et lignende kunne jeg levende forestille mig min Isabel i. Hvor meget retrostof koster sådan et sæt?
    Jeg kan nok godt undvære mindre Graziela stykker. Hvis du sender mig en mail, kan vi se om vi kan finde på noget?
    Kh Mia

    Miachristina1@hotmail.com

    God påske

    SvarSlet
  6. Hej Mia, du har jo nogle rigtig fede stoffer, jeg følger også med hos dig ;O)
    Sender dig lige en mail ;O)

    SvarSlet
  7. Hej.
    Er det hele moonkids sættet (buks og trøje)?
    Hvordan skal vi gøre det:)
    Vh Gitte

    SvarSlet
  8. Selv tak Jane :-) Det bliver allerede brugt flittigt! Og det ser da ud til at du har fået gang i nogle byttehandler her.... :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Hej Jane

    Jeg mailer dig lige nogle billeder i morgen, da jeg lige har fået 2 store kasser med retro stoffer foræret af min bedstemors gemmer:0) og der er meget sødt retrostof i blandt, som du måske også gerne vil ha´noget af....

    kh Elin

    SvarSlet
  10. Hej Gitte, det er kun blusen, Ida bruger kun klappekage bukser ;O)

    Hej Mette, super I kan bruge tøjet! Fedt med byttehandler, tænk sig at få nyt uden at skulle have penge op af lommen ;O)

    Hej Elin, jeg vil gerne se billeder ;O)

    SvarSlet
  11. Okay:)
    Hvad skal vi bytte/sælge med:)
    Vh Gitte

    SvarSlet
  12. Hej Gitte, du kan evt skrive en mail til mig om hvad du kunne tænke dig, så modregner vi blusen ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)