mandag den 4. april 2011

Hippier a la forår #2

Så blev det til et par hippie bukser mere....Ida har nu været rask i hele 2 uger, og jeg kan næsten se hende vokse....så må symaskinen følge med, så den lille frk har klude, der passer ;O)





Mit hjerte bløder lidt, hver gang jeg klipper i mine smukke graziela stoffer....det er nok lidt skørt, for de pynter jo meget mere på et par bukser som her, end ude i mine stofbunker....men det er nok mest frygten for jeg aldrig får fat i mere magen til.... ;O)

Husk nu min "funky hippie" giveaway ;O)






Så kom der live billeder, det kostede lige 3 blå M&M´s, hun er dyr i drift som model ;O)

18 kommentarer:

  1. Igen nogle helt fantastiske bukser Jane - både dem her og dem i forrige indlæg! Tror jeg må forsøge mig ...

    Kan godt forstå din svaghed for Graziela stofferne - de er jo så fanastiske - og så svære at få fat i. Selvom der blev produceret 35.000 km. af æblerne - vildt!

    Tjek i øvrigt min Graziela give away ud - hvis ikke du har været forbi :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hej Jane

    De er bare lækre, og jeg forstår dig godt med hensyn til grazielaen, jeg har netop købt noget sort med kløver fra graziela, jeg er meget spændt på at se det når det kommer med posten, for jeg har dog aldrig set det i sort.

    Jakke mønstret vil jeg virkelig gerne stadig have, hvis jeg må;0)?

    SvarSlet
  3. Hej Mette, jo jeg har skam set din giveaway, og krydser alt hvad jeg har ;O)
    ja, jeg læste godt om de mange 1000 km stof der blev produceret, gad vide hvor det gemmer sig???

    Hej Elin, jeg skal nok sende mønsteret til dig.....den sorte kløver har jeg heller ikke, jeg har et lille stykke med sorte hjerter....

    SvarSlet
  4. Wauw hvor er de flotte. Hvor er du krea med din maskine og skønne stoffer. Jeg har aldrig besøgt dig før, men bliver helt sikkert.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  5. de sorte hjerter har jeg heller aldrig set. jeg tror vi har været lidt heldige. til maj kommer der sprit nyt graziela stof på www.bygraziela.de, de reproducere de orange og blå æbler, 1.2.3 børne og det med tog, og hjertestoffet i rødt, orange og pink:0) de sidste 2 nævnte har de på lager endnu

    SvarSlet
  6. Hej Vibeke, velkommen til! Dejligt du har lyst til at kigge med og deltage i min giveaway ;O)

    Hej Elin, ja jeg har kigget med på deres hjemmeside, jeg tror jeg er nødt til at spare sammen til et sæt sengetøj med æbler.....tror ikke Ida og mor kan leve uden ;O)

    SvarSlet
  7. Nej vel;0) jeg skal også spare sammen til 2 voksen saæt og 3 børne... puha det bliver dyrt

    SvarSlet
  8. Skøn model og skønne bukser.
    -Og flot give away - deltager dog ikke, for har en datter, som kun går i bukser under tvang, og hun er også for høj, for som 4-årig bruger hun tøj str. 6 år.
    Kan sagtens følge dig i det med at have svært ved at klippe i yndlingsstofferne - de gør dog mere nytte og kan nydes meget mere, når de syes til noget end at ligge til skue i stofbunken.

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine :-)
    Og ja, har også læst om de mange mange kilometer Graziela stof - tænk på, hvor meget, der må være brændt gennem årene :-(
    Og det der jakkemønster, er det et, du deler ud af?

    SvarSlet
  10. Hej Julie, velkommen til, dejligt du har lyst til at kigge med...måske jeg ksla overveje en kjole giveaway næste gang ;O)

    Hej Gitte, jakkemønsteret har jeg fra en bog, der er et billede af den på en af collagerne med jakken...bogen kan lånes på biblioteket, men jeg skal gerne taegne et af til dig, hvis du vil betale portoen.... ;O)

    SvarSlet
  11. Sorry, jeg mener Ditte ikke Gitte....ikke sådan med en træt sygeplejerske i nattevegt :oS

    SvarSlet
  12. Synes måske du har snydt Ida lidt ;o) Det må da absolut være en m&m pr billede ;o)
    Skønne bukser, igen igen.

    SvarSlet
  13. He,he, det må du ikke sige til hende! Hun er en god forhandler, vi startede på 1 m&m, men røg op på 3 med argumentet " mor, jeg er jo 3 år, det giver 3 m&m's! "

    Jeg har modtaget stoffet, du har ret den lilla er rigtig fin! Får lige taget billeder af det gule stof og sender til dig ;O)

    SvarSlet
  14. Hej jeg har netop fundet din side, og jeg er vildt begejstret for dine ting. Wow nogle lækre bukser siger jeg bare :-)
    Kh. Linda

    SvarSlet
  15. Hej Linda. tusind tak for de søde ord, dejligt du kigger med ;O)

    SvarSlet
  16. Hej,

    Du laver noget super fedt tøj - jeg har ikke set noget så fedt i lang tid. Sælger du ud af tøjet, når det er for småt til dine piger?

    Jeg er interesseret i str. 2 år og op...

    Mange hilsner
    Maria Tarnow

    maria.elisabeth.tarnow@gmail.com

    SvarSlet
  17. Hejsa:-)

    Der gik lige lidt tid før jeg fattede at du laver tøjet selv:-) Hvor er det bare sødt. Synes uglen der er på noget af tøjet er så skøn. Godt nytår derude. Glæder mig til at se forårs garderoben.

    SvarSlet
  18. Hej Karen, tusind tak for de søde ord og rigtig godt nytår til dig også ;0)
    Kh Jane

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)