lørdag den 16. april 2011

Jeg er så glad for min nye hue mor......

Vi har desværre været plaget af sygdom i denne uge....så der har været lidt stille her på bloggen.


En ny hue til Ida, er det dog blevet til, den gamle var gået tabt i børnehaven....kender I det? Altid kun én handske, én hjemmesko etc...


Ida har jo så heller ikke været i børnehave, og har spurgt til den flere gange... 
"Hvorfor må jeg ikke komme i børnehave?"
"fordi du er syg Ida..."
"Jamen mor, jeg er jo altid syg...."

Uf, ikke nogen rar ordveksling, tænk sig at være så bevidst som 3 årig...så kom denne her lige til farfar:
"Jeg er syg, men jeg skal ikke på sygehuset, for mor passer godt på mig..."

Hun er bare det skønneste lille væsen, og er hendes feber bare under 38,5 er hun glad og positiv trods sygdom...

Nå tilbage til huen, den gjorde lykke.....


Den kan også bruges som nathue ;O)




7 kommentarer:

  1. nårrrr, det lille pus, hun er da kær:0) og sød lille hue

    SvarSlet
  2. Hvor er hun sød :-) Og sikke en lækker hue også :-) Kh. Linda

    SvarSlet
  3. Åhh lille Ida :-/ Håber hun er ved at være på højkant igen.
    Min pakke er kommet, men jeg nåede ikke at hente den på posthuset :-( Hvad er næsten værre end at vide at ens lækre tøj ligger på posthuset ;o)

    SvarSlet
  4. Den er da også så fin. God bedring med hende og så håber jeg den næste uge ikke bliver så plaget af sygdom. Kender det bare alt for godt.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint..

    Jeg har været inde i din blogshop og er interesseret i at købe de gule velourbukser, blomsterbukser (lilla nuancer str. 86) og ugle nickers. Håber du stadig har tingene.
    Hilsen
    Lykke

    SvarSlet
  6. Hej
    skønne ting du syr. Er du interesseret i at sy en hue til min datter på 4 år, jeg er helt vild med den.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Hej med jer, tusind tak for de søde ord ;O) Ida er bare en lille sveske, hun har desværre en immundefekt, så hun er ofte syg.....trods det, er hun en pige med let til smil ;O)

    Lisbeth: Uha, håber du når posthuset imorgen, glæder mig til at høre om tøjet passer....

    Lisa: ja syge børn er det værste der findes, man bliver s** så ked af det og bekymret!

    Lykke: jeg har skrevet en mail til dig ;O)

    Mette: jeg er ret hængt op for tiden, men en lille hue kan jeg vist godt klare, kan du skrive til mig på mail? (står i venstre sidebar under uglen ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)