tirsdag den 5. april 2011

Mormors strikvest...nu med ugler :O)

I dag kom mormor forbi med en ny strikvest til Ida.
Den lilla, er vores favorit, men desværre efterhånden lige det mindste... dejligt med en ny vest.....og denne gang med ugler i stedet for mænd og koner!







Som altid er vesten strikket i fed og lækker bomuld, som holder sig flot i vask og brug....vi elsker mormors veste

Tusind tak mormor, den skal flashes i børnehaven imorgen :O)

Mormor strikker indimellem disse veste på bestilling, så kan du ikke leve uden, så skriv endelig, måske har hun tid til at strikke en vest til dig ;O)

7 kommentarer:

  1. Den er bare super fin!! jeg har også gang i samme vest også med ugler. Bare for at gøre den til "min egen" Så har selv tegnet mønsteret til uglerne der er strikket der på. Den skal nok blive vist på min blog når den engang er færdig. ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Kristiane, ja vesten er rigtig fin, min mor har ogå selv lavet uglerne
    Jeg holder øje med din blog, så jeg kan se din vest når den er færdig ;O)

    SvarSlet
  3. Åhh den er lækker :o)
    Hvis du engang skal sælge den anden lilla strikvest er jeg meget interesseret.

    SvarSlet
  4. Hej Lisbeth, det skal jeg huske, hvis ikke min lille niece vil have den ;O)

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn. I min verden er ugler kommet for at blive.

    SvarSlet
  6. Tak Malene, vi er også ret vilde med ugler hos os;O)

    SvarSlet
  7. Hej Jane

    Super lækker vest... Tusind tak for mønsteret... der kommer nogle billeder af ungerne i deres hippie dress, i morgen;0)
    kh Elin

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)