onsdag den 20. april 2011

Vi har en vinder ;O)


"Lykkens Gudinde" valgte ikke at deltage, så Random Org har stået for at finde den heldige vinder.....ved ikke lige hvordan jeg kopierer deres fine tæller over i mit indlæg, som jeg har set andre gøre....så I må stole på det I ser her....
Der var 186 lodder i puljen...så jeg tastede 1 - 186 og frem kom nummer.......125 som tilhører Kathrine med kommentaren:
"De er jo bare så skønne. Jeg vil gerne være med på 3 stk lodder.Alle dine ting er bare så skønne, fantastiske dejlige farver."


Tusind tak til alle der har været med, jeg er beæret og overvældet over alle de skønne kommentarer..... ;O)

Der kommer en ny giveaway inden længe....så hold øje ;O)


Kathrine stort tillykke, vil du kontakte mig på mail for ønsker til bukser ?
Min mailadresse står i venstre sidebar under uglen ;O)

3 kommentarer:

  1. Tillykke til den heldige vinder, er helt grøn af misundelse ;o)

    SvarSlet
  2. Øv øv øv, dem ville jeg ellers gerne have vundet;-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Ja, hun er heldig, hende Kathrine, er spændt på hvilke bukser hun vælger ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)