torsdag den 19. maj 2011

Graziela sneak peek....

Egentlig skulle I, først have set denne helt fantastiske tunika imorgen, når ida havde fået den på....men nu er hun faldet i søvn med feber, så hvem ved om jeg får hende puttet i den imorgen....





Vi har et fyldt program imorgen med konfirmation, så håber hun er frisk....hun har før klaret en barnedåb med bragende mellemørebetændelse....ja den ene trommehinde sprang til festen uden skrig og skrål...hun er en sej lille tøs, men det bliver man nok, når man er syg så tit som hende....så lidt feber ødelægger nu nok ikke dagen for hende!

Måske æbletunikaen skal på til festen ???

Tak til Mia for det fantastiske æblestof :O)

7 kommentarer:

  1. Nøjj hvor er den fin :)
    Jeg over stadig i at lave skjorte til Vito, men uden alt det knap halløj, men jeg kan bare ikke ramme de mål rigtig, så den kommer over hoved på ham :)

    SvarSlet
  2. uhh sikke en fin kjole og jeg er helt grøn af misundelse over det skønne stof fra graziela

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin! God bedring med hende, er det mellemørebetændelse hun ofte lider af?
    Kh Mia

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin den kjole. Jeg er helt misundelig over det fine Graziela stof.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Flotte farver og skønt stof - god bedring med det lille pus.

    SvarSlet
  6. Tusind tak for alle de søde ord, vi havde en fin dag trods alt :O)

    Ida har en immundefekt, og er ofte syg. Ofte ender forkølelser med mellemørebetændelse eller lungebetændelse, så vi nyder at vejret er blevet bedre, så ungerne kan være udenfor i børnehaven, hvor de ikke så nemt smitter hinanden.

    Grazielastoffet er fantastisk, jeg skal se om jeg kan få Ida til at posere....den turkise, er bare lige hendes farve ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)