søndag den 29. maj 2011

Sejeste Klappekage Tees ever ;O)

De har noget fantastisk jersey hos Rosa og Malika....bla det her med skyerne som jeg har købt i 3 forskellige varianter; gul, brun og turkis....lige vores farver.....det print mikset med min udgave af moonkids bluserne giver dette resultat :






Både Ida og jeg er godt tilfreds med resultatet, glæder mig allerede til at sy bluser af de 2 andre jeg har liggende....





Jeg havde også en ganske lille stump af sneglestoffet liggende, fra da jeg lavede den seje sneglebluse..




Jeg har desværre ikke kunnet finde mere af det, ville så gerne have haft et stort stykke, så jeg kunne lave en ny bluse, når nu Ida vokser ud af denne...men nej....




For at stumpen ikke skulle gå til spilde, har jeg lavet denne Tshirt...måske en smule drenget til en lille tøs....men jeg er SÅ vild med det print!




Hvis nogen har et stykke liggende, de ikke får brugt...NOT Likely... :O) , vil jeg meget gerne købe eller bytte mig til det ;O)




7 kommentarer:

  1. Skønne sager alle delene. Jeg går altid udenom jersey, fordi jeg ingen overlocker har.
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Hvor er de dog blevet fede! Kh. Linda

    SvarSlet
  3. Tak ,synes også selv de er blevet ret gode ;O)
    Jeg har også syet i jersey uden overlocker, brugte bare den strækbare søm på symanskinen, og det blev også rigtig fint ;O) Med overlockeren syer jeg alligevel med symaskinen bag overlocksømmen, for at man ikke kan se tråden når man strækker i stoffet...

    SvarSlet
  4. Skønne kreationer, hvor må det være fedt at kunne sy så fine ting!

    SvarSlet
  5. Tak Christina, det er jeg også super glad for ;O)

    SvarSlet
  6. Jag älskar också snigeltyget så jag vill inte sälja min bit men det finns att få tag på här: http://www.etsy.com/shop/Ottobredesign?section_id=8135987&ga_search_query=znok&ga_search_type=user_shop_ttt_id_6283158&page=2

    SvarSlet
  7. Hej Retroknappen tusind tak for tippet ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)