tirsdag den 17. maj 2011

Skønne "blafre" bukser...

Nu har jeg gået og kigget længselsfuldt på blafrestoffet med elefanter, som jeg byttede mig til hos Mette....jeg havde egentligt tænkt mig det skulle bruges til lommer på en fin rød jakke, men den må lige vente til jeg har lidt mere tid, men jeg gætter på, at bukserne her skal en tur i børnehave imorgen......





Nu hænger jeg dem på Ida´s trip trap stol, og glæder mig til at høre hendes glade stemme, når hun opdager bukserne imorgen.....;O)

12 kommentarer:

  1. Aiiiijj hvor er de fede!! Sådan nogle ønsker vi os! :-) Hvis det er, har jeg jo Graziela til bytte.... lokke lokke.... :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ja jeg har set dit helt fantastiske graziela køb....det er bare for vildt....er klart med på en bytter ;O)

    Ida bliver så glad når hun ser elefant bukserne imorgen, hun har gået og "kælet" for elefanterne i laang tid... ;O)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine :)
    Kan klart anbefale Mettes fine stof.. Har i dag fået den skønneste pakke fra hende :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte!! Og hvor er det dog en heldig lille pige, du har!

    SvarSlet
  5. De bare super fine. -og jeg gør lige som dig. Jeg hænger også altid det tøj jeg syr til Lea så hun kan se det dagen efter. For hun ELSKER bare mors hjemmesyet sager. Skønt med unger der elsker hjemmegjort tøj. jubiii... -og kan helt sikkert godt forstå at disse vækker jubel.

    Mvh Kristiane/PekaBooH

    SvarSlet
  6. Jeg er sikker på at det er et hvin med fryd i. Dem bliver hun lykkelige for. De er SÅ fine.

    SvarSlet
  7. Super flotte! Ærgerligt, at de ikke sælger stoffet i Danmark.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  8. Ja, er stoffet ikke bare fantstisk? byttede mig også til et stykke med de brune elefanter, men det må blive til efteråret ;O)

    Ja Ida elsker bare klappekage tøj.....hun kigger altid efter mærket, og siger tilfreds "den har mor lavet til mig"....

    SvarSlet
  9. De er bare dejlige , den kan hun kun blive glad for

    SvarSlet
  10. Hej Jane
    Tak for den skønne sommertunika som landede her i går, den er superfin og Isabel elsker den. Jeg tror hun har glemt den første, selvom jeg var lidt bekymret, eftersom hun selv puttede den i postkassen og sagde "min kjole!" og jeg jo fortalte at den ville komme tilbage.
    Endnu engang tusind tak for byttehandlen.
    Kh Mia

    SvarSlet
  11. Hej Mia godt at høre, hun skal helt sikkert have en tunika med pusteblomsterne, hvis jeg kan støve et stykke stof mere op ;O) Dejligt hun kunne lide den nye også, ida er også glad for sin, selvom hun bedre kan lide knap tunika modellen, det er nemlig lidt sejt med den der knap, man selv skal knappe op ;O)

    Selv tak for byttehandlen, er super glad for stoffet ;O)

    SvarSlet
  12. Det kan være vi må prøve "knapmodellen næste gang så ;o)
    Jeg holder også øjnene åbne efter det fine pusteblomststof..måske vi kunne prøve at efterlyse det på bloggen, der plejer at være nogle søde piger der vil hjælpe...?
    God bededags-weekend til jer.
    KH Mia

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)