tirsdag den 31. maj 2011

Småfolk triologi complete...

Så fik jeg endelig det længe ventede røde kantebånd med prikker, så den sidste tunika i triologien kunne blive færdig ;O)










Jeg valgte at give tunikaen ensfarvet bagside med applikation....dels for at bryde æblerne lidt....elsker dem, men det bliver nogen gange bare for meget.....og så har jeg faktisk til 2 tunikaer mere, i str 92/98, af det stykke stof jeg købte...fedt nok, har et ret stort stof forbrug, så nogen gange må det strækkes lidt ;O)

Glæder mig til at putte Ida i den ;O)

Sov godt!

6 kommentarer:

  1. Den er bare for sød. Skøn kombination af stoffer.

    SvarSlet
  2. Ja rød og turkis er fantastisk sammen ;O)

    SvarSlet
  3. Den er bare underskøn, wow :o))

    SvarSlet
  4. Denne er bare SÅ flot. Nu må jeg høre hvilket mønster du bruger til dine flotte tunikaer, hvis du altså vil ud med det.

    mvh Malou

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malou, mønsteret er lidt svært at oplyse, det er et spencer mønster fra onion som jeg har lavet en anden halsudskæring på :0)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)