tirsdag den 3. maj 2011

Starten på min Graziela samling :O)

Jeg har lavet en rigtig fin byttehandel med Mia, som har så mange fine stoffer, bla en del Graziela, som jeg jo er helt forelsket i.....så vores lille byttehandel resulterede i starten på min graziela samling :O)





Tusind tak Mia, jeg er så glad for stoffet, og det kommer til at pynte så gevaldigt på min klappekage designs :O)


Mia havde også sendt en fin småfolk malebog med til Ida, men den er i brug, og kan ikke findes pt.....

3 kommentarer:

  1. Hold nu op, det var noget af en kick-start på en yderst lækker samling! :) Glæder mig til at se hvad du får lavet af det....må sørme da krible lidt i fingerene ;-
    )

    SvarSlet
  2. Jeps, gør det også, er lidt dårlig til bare at have det liggende ;O)

    SvarSlet
  3. Hej Jane

    Jeg har jo et det sorte kløver fra Graziela, og så er det lige, at jeg vil høre dig af, om du vil bytte et lille stykke af mit(30*30) til dit kløver i grøn og rød ( måske en 15*30 af hvert stykke)
    eller mindre, kommer an på hvor meget du kan undvære af det;0)og om du overhovedet kan og har lyst...

    kh Elin

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)