fredag den 24. juni 2011

Glimt fra Legoland

Så blev det endelig sommerferie for skolebørnene, Puk og Malthe er lige kommet hjem efter en times hygge i henholdsvis 4 og 1 B.
I Puks klasse havde de kæledyrs dag, så vores lille Futte kanin måtte med i skole, han var allerede pakket og klar kl 7, det var svært at vente med at komme afsted ;O)




Vi tog forskud på sommerferien i sidste weekend, med vores årlige tur til Legoland med Farmor og Farfar........skøn tur i solskin, håber vi får meget mere af det i sommerferien ;O)















Nu glæder jeg mig bare til at holde ferie med mine skønne unger, lave snobrød over bål, nyde duften af ungernes hår varmet af solen, solcreme og bare fødder.....kan I følge mig?.....

Synes ungerne er blevet så store, hverdagen går slag i slag, og man når sjældent at stoppe op og virkelig være sammen i nuet, uden at tankerne flyver til alt det man skal ,og ikke har nået....

Sommer er så afgjort den bedste årstid!

2 kommentarer:

  1. Nej hvor sjovt, jeg var også langs med mine unger i Legoland den weekend, kunne da ha været sjovt hvis vi var rendt på hinanden;0)

    kh Elin

    SvarSlet
  2. Hej Elin, ja det kunne have været hyggeligt lige at sludre lidt, der var rigtig mange mennesker i Legoland den dag ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)