lørdag den 18. juni 2011

Tak for Katvig poserne Lisbeth ;O)

I sidste uge modtog jeg 2 Katvig poser/toppe fra søde Lisbeth, sådan helt uden grund, og vist bare fordi hun synes jeg skulle have dem...
Jeg fik en lilla med hvide æbler og en grøn med hvide æbler....jeg blev så glad for stoffet, og har nu syet de første efterårs bukser til Ida, med fine æbler på lommerne....synes lige det var dagen idag, hvor det her hos os er lidt efterårsvejr, med regn og rusk...













Det er første gang jeg forsøger mig med pippingbånd, og det gik jo forholdsvis smertefrit.....synes det giver en flot og anderledes afslutning på lommerne, end det sædvanlige kantebånd...

Og lille Ida har fået en lille borgmester-mave, nu har hun også været forholdsvis rask i næsten 2 måneder, og har taget et helt kilo på....hvor jeg bare elsker sommer ;O)

Lisbeth, endnu engang tak for det fine stof :O)


1 kommentar:

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)