torsdag den 7. juli 2011

Endnu en sommerkjole i vintage....

Endnu en sød sommerkjole, lavet af en lille stump vintage, som jeg har købt i Lines lille blog biks :O)

Elsker farverne kombineret med den turkise og orange,
 som bare klæ´r Ida så godt



Modellen hedder Iris og er fra stof2000, og kjolen er inspireret af denne fine sag set hos groovymama ;O)

Jeg har forsøgt mig med pipping bånd igen, det kræver lidt øvelse, men jeg skal nok komme efter det...det giver et rigtig flot look, synes jeg!






Nu glæder jeg mig bare til at prøve modellen på tøsen, når hun kommer hjem fra ferie hos farmor og farfar...


7 kommentarer:

  1. Aj Jane hvor er den bare super mega flot WOW, hvad er det for noget stof du har brugt til bagsiden?? Fede farver ;o)

    SvarSlet
  2. Uhh en lækkerbisken!!!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Wauw :)
    Jeg er vild med dine detaljer! Og den store knap i ryggen - super flot!

    SvarSlet
  4. Hvor er den skøn :o)

    Kh Helle

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare skøn - hygger mig med at følge dig blog. kik gerne forbi.
    Millelouise

    SvarSlet
  6. Ja, det stykke stof er altså bare fint, har også kigget på det længe og overvejet hvad det skulle bruges til....heldigvis var stykket lige stort nok til kjolen her, så det bliver absolut one of a kind, herfra :O)

    Håber jeg kan vise den live imorgen :O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)