tirsdag den 5. juli 2011

Sød lille sommerkjole i vintage...

Jeg har for nogen tid siden købt dette fine stof af Anne -Mette på trendsales....


Skønne grønne og gule farver har det, med den fineste bort af store blomster forneden.....
Det er blevet forvandlet til en skøn lille spencer, mønsteret er fra Onion, jeg har bare valgt trykknapper i ryggen i stedet for almindelige knapper, da jeg ikke lige synes jeg kunne finde nogle passende grønne knapper.

Syet i str 92, med absolut ingen sømrum i siderne, og alligevel lidt for stor til lillepigen...der er ihvertfald god plads til en bluse under, næste kjole, skal være en smule smallere....men sødt snit har den, og super nem at sy ;O) 

8 kommentarer:

  1. Wauw hvor er den blevet flot!! Skønt stof du har fået fingre i.
    Kh. Viola

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare skønt det stof! Perfekt til en spencer! Smukt!!

    SvarSlet
  3. Hej. Kom lige forbi her. Sikke mange flotte ting du har lavet. Glæder mig til at følge dig :o)
    Kh. Lena

    SvarSlet
  4. Ih, det er fint det stof :D Er ærlig talt ret misundelig!
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Ja, stoffet er bare så skønt i farverne, de kunne altså et eller andet i 70érne...

    Nu glæder jeg mig bare til sommerferie, som selvfølgelig bliver i flot vejr, så Ida kan løbe rundt i spencer og bare tæer ;O)

    Velkommen til Lena, rigtig dejligt du har lyst til at kigge med hos mig :O)

    SvarSlet
  6. Rigtig rigtig fin, så billedet af kjolen og måtte lige kigge forbi her hos dig. Sikke fine ting du laver :) Glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
  7. Hej Binemor, tak for de søde ord, er rigtig glad for du har lyst til at kigge med hos mig :O)

    SvarSlet
  8. Hvor er den sød. Super lækkert stof :o)

    Kh Helle

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)