onsdag den 17. august 2011

3 kjoler in progress

Så har Ida opdaget at jeg har solgt og givet hendes kjoler væk!
Jeg ved ikke hvordan jeres piger har det med tøj, men Ida mener ikke hun kan undvære noget af det, heller ikke det der er for småt...så I kan ellers tro der var en der fik røven på komedie, da der manglede 3 kjoler ;O)

Nu er der så bestilt 3 nye....


Flower Power kjole, ja tak...




Ugleguf i mørk lilla....måske med lommer, hvad synes I?....og så en rød kjole med ugler....



Det bliver jo nok et mix i mellem disse 2 "ugler"...

Godt jeg har fri imorgen ;O)



6 kommentarer:

  1. Det er sådan nogle fine kjoler du har lavet, jeg kan da godt forstå, at den lille dame ikke var tilfreds:)
    Jeg syns den morklilla skal være med striber af bånd, som den på billedet, det er super fint!

    SvarSlet
  2. Hvor er det godt nok super fint det tøj du laver:-) Hold da op. Totalt sit eget præg. Det kan jeg godt li:-)

    SvarSlet
  3. Hun er en heldig lille dame - sej mor hun har! Vi er godt igang med at slide bukser og tunika op :-) Og får mange rosende kommentarer på outfittet.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Rikke: Det kan godt være du har ret...der er jo ikke spor i vejen med den mørklilla ugleguf som den er ;O)

    Louise: Tusind tak!

    Mette: Fedt i er glad for tøjet, ved snart ikke hvem der er den sejeste mor, med alt det du har gang i ;O)

    SvarSlet
  5. Nej vel? Jeg syns ihvertfald den er rigtig fin:)
    Hvilket kjole-mønster bruger du? Eller det er måske eget design?

    SvarSlet
  6. Kjolemønsteret er mere eller mindre selvgjort....der er ikke ret mange mønstre jeg ikke laver om på...synes tit det er svært at finde mønstre med god pasform...

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)