søndag den 7. august 2011

Det bedste jeg har.....

De fleste mødre kan sætte sig ind i min glæde over disse 3 vidundere..

Hvordan kan man være så heldig?  Jeg føler glæde, varme og kærlighed hver dag, disse 3 er en stor del af det, gad vide hvordan jeg var blevet og hvordan mit liv havde formet sig, hvis ikke de var kommet til??

Jeg elsker når vi er sammen hele familien, vores hverdag er travl og hektisk, med Jesper på nordsøen 2 uger ad gangen....

I dag er sidste feriedag, godt vi snart skal holde ferie sammen igen ;O)

Kan man ønske sig mere??




























4 kommentarer:

  1. Ja kærligheden til ens børn er uendelig. Lige meget hvor irriterende de kan være til tider, så elsker man dem bare lige meget hvad.

    SvarSlet
  2. Skønne, skønne, skønne unger du har!!!! :)

    SvarSlet
  3. Skønne skønne billeder lige til at blive helt varmt om hjertet af, at kikke på.
    millelouise

    SvarSlet
  4. Tusind tak, blev så pokkers nostalgisk igår, ved tanken om den sidste feriedag, og hvor meget jeg kommer til at savne mine unger....for jeg savner dem i hverdagen, hvor alle har travlt med sit, og man ikke er helt så tæt som i ferierne ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)