torsdag den 11. august 2011

Hjælp til et luksusproblem søges....

Jeg håber I kan hjælpe mig med lidt af et luksusproblem.....nemlig at vælge bagside og pudebetræk til dette nye dynebetræk.....


Ida har endelig fået junosengen trukket ud, fra baby til junior....på tide, inden hun fylder 4 i november ;O)


Det skulle så fejres med nyt sengetøj....men.....





Jeg har klippet i nogle af yndlingsstofferne, men for at få det ønskede farvespil måtte jeg blande nogle nye stoffer i......synes det er okay, selv om jeg havde tænkt det udelukkende skulle være retrostoffer....

Nu er problemet så bare at jeg ikke kan beslutte mig for farven på bagsiden af dynebetrækket, og for hvordan puden skal se ud...


Gul eller orange bagside, ensfarvet graziela pude med ensfarvet bagside...ikke nødvendigvis samme farve som dynebetrækket...


Småfolk, vintage eller patchwork pudebetræk....




Mere graziela eller patchwork pudebetræk....blomstret, ensfarvet eller æble bagside.....

Jeg kan næsten ikke holde ud at bruge æblerne som bagside....har faktisk nok til den ene side af et juniorsæt i æblerne....kan bare heller ikke her bestemme mig for ensfarvet, ternet eller prikket bagside, da jeg ikke har fundet de farver der passer præcis til stoffet, men måske en hel tredie farve var god her...??

Hvad synes I??

Forslag modtages gerne....er nok mest til ensfarvet bagside, da det giver mere "ro", hvis I forstår havd jeg mener....

Lidt af et luksusproblem, ikke??  :O)



11 kommentarer:

  1. Jeg er til ensfarvet rød bagside! Mht. puden er jeg til orange/gule æbler med gul bagside - evt. også en gul kant på forsiden.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Og ja så glemte jeg da lige at rose dit fantastiske sengetøj! Wow et luksus sæt :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Hold da hvor flot. Jeg er mest til gul el. orange bagside, og puden skal da være orange/gul æble, med samme bagside som på dynebetrækket :o)

    SvarSlet
  4. det er blevet super flot. jeg synes du skal lave en gul, ensfarvet bagside og puden i gul! Jeg elsker gul, det er en glad farve :D Glæder mig til at se, hvad du finder på :D

    SvarSlet
  5. Nøj et lækkert sæt :o) Jeg er enig med Lena :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot, det som du har syet. nu har jeg kikket af flere gange - hvis jeg skulle vælge ville det blive ens farvet - men i så fald ville jeg samle/give ro og hygge med den grønne farve - fordi jeg synes at sengetid er roligt tid.
    god aften og glæder mit til at se valget.
    mvh Millelouise

    SvarSlet
  7. Virkelig virkelig flot betræk!! Er til gul bagside på både dynebetræk og pude. Gule/orange æbler på forsiden af puden. :)

    SvarSlet
  8. Wauw, det bl'r da flot!! Jeg er til rød bagside på dyne og gul bagside på pude. Som forsiden på puden ville jeg vælge kløverne på rød bund (billede et)...ogvtak fordi du deltager i min give Away, ellers havde jeg jo ikke fundet frem til skønne blog ;o)

    SvarSlet
  9. Gul bagside på begge bagsider og lilla småfolk på forsiden af pudebetrækket :)

    SvarSlet
  10. PS. SÅÅÅÅÅ fedt betræk!!!!

    SvarSlet
  11. Tusind tak for alle jeres indput, det ser ud som om der er en overvægt af gul bagside og gul/orange graziela æbler til puden :O)

    So it is...glæder mig til at vise jer det færdige resultat.....så skal jeg lige finde ud af hvad jeg skal bruge de 30 ekstra firkanter jeg har skåret til...;O)

    Mange tak for hjælpen til jer alle!

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)