søndag den 21. august 2011

Live Pics...















17 kommentarer:

  1. De er virkelig flotte, ku sørme være fine til min lille pige også:-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er nogle skønne, skønne kjoler...et kæmpe arbejde at lave, men det hele værd, når man ser hvor stor glæde de bringer ;O)

    SvarSlet
  3. Wow de bliver bare skønnere, når din fine model hopper i dem. Er helt vild med dine applikationer Bruger du en applikations trykfod eller bare den alm. trykfod?
    Kh. Viola

    SvarSlet
  4. Hej Viola, vidste slet ikke man kunne få applikations trykfod :O)
    Jeg bruger helt alm trykfod, men jeg fikserer applikationen med vliesofix først, så går det meget nemmere.

    Ja, hun er bare lækker, min lille model, og hun har strålet om kap med solen i dag, med 3 nye kjoler....

    SvarSlet
  5. Hvor er de blevet fine, og hold op hvor er du produktiv!!!
    Jeg er især vild med den lyselilla, og de mange fine prikker:)

    SvarSlet
  6. Hvor er de SKØNNE (som altid) dine kjoler!!! Og modellen ikke mindst!!!

    SvarSlet
  7. Ja flower power kjolen er også min favorit....det var også den første kjole i det snit jeg lavede til Ida, og den er bare så fin til hende ;O)

    Jette : tak, moren synes også kun kjolerne bliver skønnere når de kommer på ;O)

    SvarSlet
  8. Skøn, smuk, fantastisk - du kan bare det der!!

    SvarSlet
  9. Arh men - mangler ord! Hvem der havde sådan en garderobe - du kan alstå bare det der Jane!!! Fantastiske kjoler.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Sikke kjoler!
    Hold da op de er fine..:) Godt jeg fandt vej herind - for der er da mange skønne ting at kigge på og lade sig inspirere af..!
    Bruger du et bestemt mønster til kjolen..? For det er nok lige præcis sådan et jeg kunne overtale min ikke så kjoleglade tøs til, med den lækre halsudskæring...
    KH Anne

    SvarSlet
  11. Hej Mette, ja hun har lidt af en garderobe, men ikke lige noget der kan flashes på billeder, for hun skifter tøj mindst 3 gange om dagen, og skabet ser ud derefter;O)

    Hej Anne, velkommen til, dejligt du har lyst til at følge med i mine syslerier ;O)
    Kjolemønsteret er et flot figursyet spencer mønster jeg har lavet den fine halsudskæring på, så det er delvis hjemmegjort ;O)

    SvarSlet
  12. Virkelig fint i hvert fald..:)
    Men havde lige håbet på et mønster så jeg kunne afprøve 'halsen'... Den er smuk..
    Må prøve mig lidt frem;)
    Dejlig dag til dig..
    KH Anne

    SvarSlet
  13. Jeg lavede halsudskæringen ved at klippe et hul og slids i stoffet, over hovedet på Ida...klippe,klippe til det passede...lagde stoffet dobbelt og tegnede over på papir....klippe stofstykke ud, og tegnede belægning efter dette.... ;O)

    mange hilsner Jane

    SvarSlet
  14. Tak for gennemgangen..;) Jeg prøver at kaste mig ud i det..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  15. De kjoler er såååå....... skønne!
    Har idag faktisk lige syet en kjole - tror det er samme mønster :-)
    Men dine er nu klart flottest!

    SvarSlet
  16. Hej Boselade, tak for de søde ord!

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)