onsdag den 21. september 2011

Forklædekjole som da jeg var barn i 70´erne ;O)

Inspireret af Mettes forklæde kjole til Karen vil jeg lige vise min udgave...den er syet efter et mønster fra 70´erne, min mor har haft syet dem til mig også, desværre er mine babyfotos endnu ikke gjort digitale, det kunne ellers have været sjovt at vise jer min mors udgave af denne ;O)


Mønsteret var håbløst, ikke noget der kunne tegnes af, men nærmere en forklaring og nogle cirka mål...men måske var det sådan man gjorde??













Kjolen er klippet i et stykke, så det er bare kantebånd og knaphuller....ja bare kantebånd, det her var så et af mine første kantebåndsprojekter...damn det drillede, indtil jeg fant min egen måde at greje det dersens kantebånd ;O)

Se Mettes forklæde kjole her ;O)


3 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn Jane :-) Så hyggeligt - måske vi kan få flere til at vise forklædekjoler frem :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ja der er garanteret rigtig mange udgaver af den ;O)

    SvarSlet
  3. I har ihvertfald inspireret mig til at lave et indlæg om forklædekjoler, jeg har igennem tiden syet rigtig mange :-) Jeg har også beundret og linket til begge jeres indlæg.
    Det er en rigtig skøn forklædekjole, og skøn datter. Hvor er det en fin ide med æblet foran.

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)