lørdag den 10. september 2011

Orlov og nye bluser...

 Vi holder 5 ugers orlov lige om lidt....jeg har en pukkel på 250 afspadseringstimer jeg skal have reduceret lidt....så vi slår to fluer med et smæk, håber jeg, familietid og udsættelse af den frygtede vinter alias sygdomsperiode for Ida, som jo har en immundefekt.
Hun arbejder pt på tredie uge, på at komme over en almindelig forkølelse....hun er ikke syg længere, men heller ikke rask endnu....
Turen går til Frankrig og Spanien....alle glæder sig helt vildt...som vanligt er næsten intet planlagt, vi har dog booket en lejlighed i Spanien, så der skal vi da dase, bade og hygge....ellers dikterer tilfældigheder, og inspiration fra Lonely Planet vores tur!

Håber jeg kan nå at sy et par bluser til Ida i en eller to af disse skønne prints fra Malika og Rosa:









4 kommentarer:

  1. Årh... det lyder fantastisk dejligt med 5 ugers fri, ferie og familiehyggetid... Rigtig god tur... Og god bedring med forkølelsen!

    SvarSlet
  2. Åh hvor lyder det da bare skønt med en tur til Spanien, sommer sol og ferie. Gid det var mig ;o) God tur :o)

    SvarSlet
  3. Tak, det bliver så skønt! Jeg får travlt med at få ungernes vintergear klar inden vi rejser.....det kan jo godt være koldt når vi kommer hjem til november :0)

    SvarSlet
  4. Gisp hvor lyder det bare urimelig lækkert med 5 ugers sol i Frankrig og Spanien. Det kunne jeg dælme godt lige holde til. Jeg vidste slet ikke at Ida havde en immundefekt. Efteråret og vinteren er hårdt nok for de fleste børnefamilier så det må bestemt være op ad bakke for Ida og hele familien med den årstid /: Rigtig god bedring med hende ihvertfald og hav en fantastisk tur!

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)