mandag den 19. september 2011

Snegle Tees og sleeve til Ipad...

Ja, Ida er desværre syg igen, så de sidste Tees til ferien må vises frem uden barn....nu håber jeg så bare at hun  ( og storesøster) er raske til mandag....tror også jeg er klar med Ida´s tøj nu, så mangler jeg bare lige de sidste forberedelser på job og herhjemme, som jo lige nu er på standby pga syge børn.......







Jeg har også fået lavet en sleeve til vores Ipad, som jo skal beskyttes lidt, nu den skal bumle rundt i min taske de næste 5 uger....




Jeg har lavet et link til vores nye rejseblog  øverst til højre...til jer der skulle få lyst til at følge med der ;O)

4 kommentarer:

  1. Wow nogle lækre bluser!! Fantastiske :-) Og det der iPad sleeve er da virkelig også kræs!

    Rigtig god tur!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige bluser, jeg er vild med stoffet. God bedring til barnet og god rejse.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  3. Flotte bluser - håber det lille pus snart er bedre - og god rejse til jer - tænker at I virkelig trænger til dig.
    Millelouise

    SvarSlet
  4. Jersey'en fra Malika og rosa, er bare så fin, og ud af 40 cm stof kan jeg med Ida's størrelse få 1 langærmet Tee og 1 kortærmet, dog med ensfarvet bagside....så er den dyre meterpris okay ;O)

    Ja håber ungerne er raske til mandag, ved ikke hvorfor vi altid har syge børn, når vi skal afsted, det var det samme i sommerferien....

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)