fredag den 2. september 2011

Sygdom og elefanthippier....

Den sidste uges tid har vi brugt på sygdom, både og Ida og jeg har været nede og ligge....så symaskinen har fået sig en velfortjent pause ;O)
Ida har ikke feber længere men masser af snot på lungerne og i ørerne....så vi håber hun klarer den igennem uden penicillin....


Igår aftes fik jeg lavet disse elefanthippier til hende...de skal bruges sammen med jakken til et helt elefant outfit :O)


Det fine blå elefant stof er noget Mette har været så sød at forære mig...det er jo næsten umuligt at opdrive, og hun synes da også et elefant outfit var et must ;O)


Så tusind tak for elefantlappen Mette, jeg håber jeg kan gøre dig en tjeneste en anden gang!!!


Nå live billede af bukserne må vente til senere, men her kommer bukserne da...



Ja, de hænger lidt skævt, men håber på livebilleder i eftermiddag ;O)


5 kommentarer:

  1. hvor er de flotte og farvrige:)

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne!!! God bedring til Ida :_)

    SvarSlet
  3. God bedring til jer og sikke nogle dejlige farverige bukser du har fået syet. Man bliver helt glad af at se på dem :o)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)