torsdag den 10. november 2011

I´m in love....

Der har været stille her på bloggen, jeg er i den grad optaget andet steds.....jeg er forelsket..i min ny erhvervede Iphone 4s...Kæ** den er lækker!! 





Jeg har ventet og ventet på den nye Iphone, og så kom den endelig....er totalt Apple fan, og har det lidt med elektronik, som nogle kvinder har det med tasker ;O)
Nu har jeg ikke flere undskyldninger for at glemme det halve af mine og ungernes aftaler....det kan kun blive bedre ;O)

Rigtig god aften til jer alle....jeg må videre...



3 kommentarer:

  1. Den er også bare fantastisk!!! Elsker min Iphone!!!!

    SvarSlet
  2. Ih, min nye er også lige kommet ind af døren i dag... Juhuuuu :)

    Tillykke med din!

    SvarSlet
  3. Ja den er bare fantastisk :0)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)