lørdag den 26. november 2011

Min lille kunstner...

Vi har været til fernisering i dag, på en udstilling lavet af kulturskolens billedkunst elever....det er så imponerende hvad de kan få fremstillet!
Temaet for udstillingen var "hjemlighed" hvad gør dit hjem til hjem.... et stort spørgsmål at besvare når man kun er 10 år...jeg vil gerne vise jer Puks svar på spørgsmålet... Et billede af hende, Ida, Malthe og kaninen i legehuset ;0)



Billedet er lavet udfra et fotografi, sådan lød opgaven....et fotografi fra dit hjem, som definerer dit hjem....
Jeg synes hun har gjort det flot, jeg er så stolt af hende :0)


Her er så det oprindelige billede...det her er hjem for min dejlige "store" pige ;O)





- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det er da et dejlig billed og en tryg og glad fortolkning af ordet hjem. Vin ældste går også på billed skole og det er bare super med den slags tilbud.

    SvarSlet
  2. Sikke et skønt billede hun har lavet. Kan godt lide hun har lavet det så enkelt med få farver og lidt alternative på bl.a. kaninen og uden ansigtsudtryk, for man kan sagtens fornemme deres hygge og tryghed ved hinanden i "deres" lille hus. Kan godt forstå du er stolt.

    SvarSlet
  3. ja, billedet er rigtig fint i sin enkelhed, glæder mig til at få det hjem at pynte ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)