torsdag den 29. december 2011

Ny nederdel...

Vi hygger i stor stil....lige afbrudt af en dag på arbejde hist og pist, men ellers ren hygge herhjemme, med gode film, spil og leg...
I dag fik jeg lige tiltusket mig 1 time ved symaskinen...Ida har længe spurgt efter en ny nederdel, og jeg havde en helt enkel model i tankerne, så her er den første prøveklud







Modellen er godtaget af Ida, som har helt enkle og for en 4 årig relevante krav:
Lommer - tjek
Blød rib og elastik i linningen - tjek
plads til leg - tjek
blødt og behageligt stof - tjek

Tror der kommer flere af slagsen, måske med en lille applikation på lommerne ;O)

10 kommentarer:

  1. Hvor er nederdelen og modellen fin. Jeg har faktisk selv haft noget lign i tankerne længe, men nu må vi se om det også lykkes for mig :)
    Kh

    SvarSlet
  2. Den er skøn! Elsker kombinationen af denim og rød...måske går den også til voksne?? Dejligt den blev godkendt...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord;0) Jeg har allerede fået ordre på en mere i lilla, så jeg håber jeg bliver bevilliget en time mere ved symaskinen, af de kære unger ;0)

    SvarSlet
  4. Hvor er den skøn. Elsker også bare rød og demin. Tænker den kunne være fin med gul eller tyrkis også :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  5. Mie sad lige med på en kikker på bloggen - moar - sådan en nederdel, det er lige noget for mig og det er bare ikke så tit, at hun siger det - så mange tak : ) godt nytår til dig og familie

    SvarSlet
  6. Hej Mette, ja gult eller turkis var også perfekt til denne her mørke denim..tænker lidt turkis kantebånd med hvide prikker, som på de nye uglehippier ;O)

    Hej Milleloiuse, så må du ha´gang i symaskinen, sådan en skal Mie da ha´

    Godt nytår!

    SvarSlet
  7. Du laver nogle super skønne ting :-)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)