mandag den 16. januar 2012

Frække Uglesmækkere

Så fik jeg endelig tid ved symaskinen, og fik syet disse frække uglesmækkere færdige.....ved snart ikke om det er smækbukserne eller krudtuglen der er frækkest;O)




Bukserne er til Penelope, smækbukserne har jeg ikke haft syet til Ida det sidste år...det er lidt svært med knapperne, når man selv skal klare toiletbesøg i børnehaven, men overvejer et par i Alba Baby stil, hvor knapperne sidder længere ned på smækken, og jo så nok også er nemmere at nå...



Tror jeg må prøve at lave sådan et par, for hun er ski da kær i smækbukser ;O)



6 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne, begge to :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare super flotte. Og ja hun ser fræk ud :o)Jeg er helt vild med uglestoffet, hvor har du dog den skønhed fra??

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha' uglestoffet er vist udgået nu, men jeg har købt det på nettet for længe siden, Rosa og Malika har vist stadig den brune variant. Robert Kaufmann hedder designeren vist og stofserien hed What a hoot, mener jeg ;0)

    SvarSlet
  4. Hej.. Hvor skal jeg skrive henne hvis jeg er interesseret i at købe noget af det du har til salg?
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  5. Hej Mette, du må meget gerne skrive til mig på mail: klappekage.dk@gmail.com

    kh Jane

    SvarSlet
  6. Hej Jane, har lige opdaget din blog, da jeg søgte efter ideer til et par retro ballonbukser til min lille pige på 1,5 år. Du laver virkelig nogle lækre ting, hold da helt op :-) Jeg vil helt sikkert følge med og se hvad du laver i fremtiden... Kig ind hos mig: www.andersensrejsendemac.blogspot.com... Mvh Iben

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)