onsdag den 25. januar 2012

Nederdel i denim

Endnu en nederdel har set dagens lys...

















Nederdelen er syet i blødt denim, den er til lille Alma, og Ida er lidt misundelig.."den er jo rigtig flot mor", og "den er lige Ida størrelse"...


Grøn, denim og lilla er fantastisk sammen, så mon ikke jeg kommer til at sy en mere...


Strikbluse fra mormor
Stribet bluse fra Moonkids
Nederdel fra Klappekage
Strømpebukser fra Decoy
Gummistøvler, de billige fra Bilka


Lækkermåsen absolut homemade ;O)





5 kommentarer:

  1. lækkerhed med mere lækkerhed på :)

    jeg er også vild med den farvekombi - det spiller bare!

    SvarSlet
  2. lækker nederdel- dine børn er bare heldige at have dig som mor, dr kan kreere til dem. Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet fin. Total lækker....
    Jeg har i øjeblikket ingen forbindelse til min mail. Håber den kommer hurtig igen. Prøver igen senere...

    Lykke

    SvarSlet
  4. Nederdelen blev rigtig fin !

    Lykke, skriv lige når din mail kører igen , jeg har begge nederdele klar til Alma

    Kh Jane

    SvarSlet
  5. Skønt, skønt outfit! Lækre farver, detaljer og ikke mindst lækker model :)

    Jeg er vild med striktrøjen og også nederdelen - og så er det rart at der bare står "de billige fra Bilka". Det behøver ikke altid være dyrt og mærkevarer for at være lækkert :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)