søndag den 5. februar 2012

Kids of the World tunika



Ida fandt stoffet med børn i bunkerne, da vi kiggede efter noget andet...nu kan jeg ikke fremvise sådan en orden i mit stoflager, som så mange af jer andre...derimod ender jeg ofte med at købe et nyt stykke stof, når jeg har ledt forgæves i bunkerne efter det jeg mangler!
Jeg har prøvet at bestikke ungerne til at ordne det for mig, men de mener ikke jeg har penge nok til at betale for DET job...så stoffet er stadig en stor rodebunke...nå tilbage til tunikaen med børn ;0)






Optimist som jeg er, har jeg syet den i str 98/104, men den er altså lige bred nok til musen, synes jeg...


Rester efter tapas hygge med kolleger fredag aften, lækkert ikke?

Billeder taget med iphone og redigeret med camera+

2 kommentarer:

  1. Den tunika er da bare så sød! Mit stof lager er heller ikke særlig ordentligt. Dog er det heller ikke så stort endnu, så måske jeg skulle få orden på det, før det bliver det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, god ide at få styr på det inden samlingen vokser, mit er væltet ned dea overfyldte hylder og har dannet en mega bunke i mit pulterrum...en næsten uoverkommelig opgave at få styr på....eller meget kedelig;0)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)