fredag den 10. februar 2012

Nye smækbukser





8 kommentarer:

  1. Nå, du fik hende i de flotte bukser til morgen :)

    SvarSlet
  2. Jeps, jeg var pædagogisk korrekt og købte hende med slik;0)
    Derefter hoppede hun lige i klovne/kaninoutfittet.....og jeg var SÅ lettet over at se masser af udklædte børn i bhv, så hun fik ret den lille....der var fastelavnsfest;0)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg køber også Lara med slik!! Så ingen løftede pegefingre fra mig:-) Super fede bukser - dejlige farver sammen!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Fede farver, topfede bukser!

    SvarSlet
  5. Nøj!! Sikke fede bukser!! Jeg har sendt dig en mail Jane, vil gerne bestille lidt til de to banditter igen. Mvh Louise, Lina og Nikolajs mor.

    SvarSlet
  6. Hvor er de fede - og fantastisk model - som hun poserer :-))

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)