lørdag den 24. marts 2012

Babytæppet....

Så blev jeg færdig med det lille babytæppe i de brune og orange farver, og håber et lille pus kan ligge blødt og varmt :O)


Tæppet er til Maria, en pædagog som har passet Ida i vuggestuen...hun venter nu sit 3 barn, og har for 3 gang ikke ønsket at vide barnets køn på forhånd.....jeg er så imponeret, jeg har ikke kunnet vente og har fået børnenes køn at vide til skanningen....
hvad med jer, kunne I vente?



Tæppet er lavet så det kan bruges til både dreng og pige...jeg har fyldt det med pladevat, så det kan bruges til legetæppe, og bagsiden er ensfarvet brunt bomuld.


 Rigtig god lørdag :O)

2 kommentarer:

  1. Super flot tæppe, det skal nok vække jubel.
    Nej jeg har hellere aldrig kunnet vente, alle tre gang har vi fået det at vide. Men har en svoger og svigerinde som venter hver gang og intet aner før barnet er født.
    Knus fra Susanne, http://suskreahjoerne.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Åh hvor er det bare super flot!!!

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)