torsdag den 12. april 2012

Se hvad jeg hentede i børnehaven :O)

Der kom en lille sommerfugl susende for fuld firspring da jeg trådte ind i børnehaven i eftermiddags...


Den lille sommerfugl var glad og spændt, for vi skulle se storesøster Puk fremføre skuespil....

Sådan en fest kræver nyt dress, ikke sandt?


Så traditionen tro havde jeg hængt den nye turkise nederdel på Ida´s Trip Trap stol, og de turkise strømpebukser lå i postkassen, da vi kom hjem, perfekt eller hva?


Bluse fra moonkids
Strømpebukser fra decoy
Nederdel fra klappekage
Hjemmelavet lækkermås inderst ;O)

Kæft turkis klær hende ;O)


5 kommentarer:

  1. Hvilket dejligt friskt outfit!

    SvarSlet
  2. Lækkert tøj :)

    Jeg hentede en blå sommerfugles i børnehaven, det var bare en hit :)

    SvarSlet
  3. Hvor hyggeligt, de har rigtig haft travlt med at male ungerne, så også et fint spøgelse ;0)

    SvarSlet
  4. Hvor er hun lækker hvor har du købt strømpebukserne henne ??? Knus knirke

    SvarSlet
  5. Hej Knirke, jeg fandt dem på trendsales....melton laver også nogle fine med striber....
    Kh Jane

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)