tirsdag den 3. april 2012

Sommerkjole #2

Sommerkjole # 2
Søde vaskebjørne, med turkis prikker og pink/hvid køkkentern på ryggen.....kan I mærke solen på kinderne?



Vi har søde sommerplaner...lige om lidt faktisk....så selvom det virker vanvittigt at sy sommerkjoler når termometeret siger 7 grader udenfor, så er der faktisk mening med galskaben ;O)


Inden længe holder jeg 2 måneders orlov, og vi søger imod varmere himmelstrøg.....ja igen, vi elsker at rejse - basta!!
Ungerne er selvsagt topklar, og det bliver de voksne sikkert også....nå mere rejse følger....


Jeg har lavet 2 af denne skønne sag, af flere grunde..jeg kunne ikke bestemme mig for farven på knappen.....og flere har spurgt efter Ida´s sommerkjoler fra sidste år...MEN trunten vokser jo altså ikke så hurtigt, så de kan bruges et år mere....så her er så chancen for en lidt tidlig sommerkjole :O)


Ida har valgt den med den grønne knap, så kjolen med den pink er til salg, eller til bytte med lækkert retrostof
Str er ca 98
længden er fra skulder og ned 53 cm
Ida er en meter høj, og den passer hende perfekt i længden
Der er plads til bluse under, men modellen er blevet gjort smallere end normalt

Pris 320 inkl porto



Stoffet er bomuld, vasket og tumblet inden syning
Skriv til klappekage.dk@gmail.com hvis kjolen skal være din ;O)

3 kommentarer:

  1. Som sædvanlig spytter du altså bare en toplækker kjole ud af maskinen. Er vild med farvekombinationen på bagsiden. Det lyder dejligt med en rejse at se frem til. Herhjemme vil jeg glæde mig til slutningen af april, hvor der står kærestetur på programmet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorthe, er også selv ret vild med pangfarverne på bagsiden, de skriger bare på en vaffelis og solskin ;O)
      Kærestetur lyder ikke dårligt, Jesper og jeg har lige haft en kærestetur til Berlin, skønt ;O)

      God påske!

      Slet
  2. Super fin kreation ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)