mandag den 21. maj 2012

Ida's løbecykel

Ida's løbecykel er med på ferie.. Hun øver og øver og har nu fundet balancen, og hun suser afsted med stængerne højt løftet, så hun er så klar til at køre uden støttehjul når vi kommer hjem.Pga hendes astma har hun i lange perioder slet ikke luft til at cykle, så det er om at øve i de perioder hvor hun har det godt...mine 2 store kørte på tohjuler i denne her alder ;0)
Hun har lige haft en gang snot og hoste, men er på benene igen, det ses dog tydeligt på randerne under øjnene, at hun lige har været syg :0( ...
Jeg fik slet ikke vist retroshorts i lys denim frem inden vi rejste, men I kan få et glimt af dem her
Håber I nyder det hode vejr hjemme i Danmark ;0)

5 kommentarer:

  1. hej jane hvor ser det bare så hyggeligt ud,jeres ferie..hvornår er i hjemme igen kan ikke huske det..har krise på sommertøjsfronten....håber i nyder det så meget og fortsat god ferie..knus knirke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Knirke, ja vi nyder det så meget, lækkert med godt vejr og tid til hinanden:0)
      Jeg ved ikke om vi vender derhjemme sidst i juni ellers bliver det først sidst i juli.... Jeg har lidt sommertøj i blogshoppen, som jeg nok kan lokke min mor til at sende... Kan forstå det haster med det skønne vejr I har fået hjemme ;0)

      Slet
  2. Det er jer så vel ondt :-) livet er at rejse og nyde hinanden som fam . Retro sættet samt dådyr tee vil Malou gerne købe skal have lokket mormor til at strikke 2 veste en pink og en gul .. Så har vi næsten alle farver :-) rigtig dejlig tur knus herfra

    SvarSlet
  3. Hej Knirke, dådyrtee er desværre solgt, men retrosættet skulle være derhjemme;0) Ja mormors veste er bare så skønne, vi har dem også med på ferie, de kan ikke undværes :0)

    SvarSlet
  4. Sikke nogen skønne billeder :o)

    Hvis du har lyst til at støtte min indsaming til fordel for Glæd børnene så kig forbi min blog :o)

    http://kreativeeksperimenter.blogspot.com/2012/05/vil-du-glde-et-barn-sa-stt-indsamlingen.html

    Mvh Helle

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)