fredag den 29. juni 2012

Gule gummistøvler og flere elefanter...

Jeg har en lang liste af ting jeg skal have syet....men det er lidt svært med de fine elefanter jeg har liggende på bordet....


Vores tur til Spanien har været skøn for både store og små...især Ida har haft godt af turen....hun er simpelthen vokset, så hun ikke kan passe halvdelen af sine bukser...og ej heller de fine lilla gummistøvler, så vi har købt nye, inden anden etape af ferien går igang :O)


De nye gummistøvler måtte fejres med en ny nederdel.....jeg ved det, jeg har så mange andre ting jeg skal have syet først, men jeg kan bare ikke lade de elefanter ligge ;O)



Nu er de lilla elefanter så ude af hovedet, så må jeg se om ikke jeg kan køre bukser og hvad jeg ellers har ventende igennem maskinen...




Ida er godt tilfreds med både støvler og nederdel..."nu er jeg klar til at besøge Pippi mor" ;O)





4 kommentarer:

  1. årh hvor er hun skøn! Herhjemme er vi også fans af gule gummistøvler ;D

    SvarSlet
  2. kan sørme godt forstå du ikke kan få de elefanter ud af dit hoved, de er da også bare for kære. Og din kære datter er da bare for sød i den nederdel.

    SvarSlet
  3. Skønne, skønne billeder af din datter! Og hvor er både nederdel og gummistøvler fine!

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal I ha´ :O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)