mandag den 18. juni 2012

Min kreative pige

Puk er dygtig, rigtig dygtig....en af de børn der bare er god til næsten alt hvad hun går i gang med....en af de børn jeg kan huske jeg selv beundrede som barn....
Hun tegner og har gjort det siden hun kunne holde på en blyant. Lige nu er det de japanske mangafigurer der tegnes... og fornyligt krussedullede hun lige lillesøster. Jeg blev varm og stolt da jeg fandt tegningen...hun er bare så dygtig ;0)
Jeg kan godt se Ida i tegningen og mormors strikvest ;0)
Så her kommer Ida a la japansk tegneseriefigur, lavet af Puk 11år !!

6 kommentarer:

  1. Imponerende...:) Rigtig flot tegnet..

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor er hun go' super flot tegnet.
    Knus fra Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne, er også super stolt af hende :O)

      Slet
  3. Wow - den er godtnok flot! Og hvor er hun bare en smuk pige!

    Kh!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord ;O)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)