lørdag den 30. juni 2012

Pang grøn med katte :O)

Velour bukser i pang grøn, som bare er for skøn sammen med gul ik' ?
Den grønne vest med hjerter er fra mormor...utroligt at dansk sommer kræver velour bukser, røjsere og vest ik´?


De skønne lapper har jeg fået af Line, og de passer da bare så fint til den pang grønne velour....



Vest med hjerter i lækker fed bomuld fra mormor
Skybluse a la moonkids fra klappekage
Pang grønne velourbukser fra klappekage
Gule røjsere fra Bundgaard

Rigtig god weekend til jer alle..

9 kommentarer:

  1. Så fint tøj! Kunne mormor ikke lokkes til et par veste til din blogshop? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sandie, det tror jeg da godt hun kan lokkes til :O) Har du en bestemt farve i tankerne ?

      Slet
    2. Hm.. er vild med lilla, men kan næsten heller ikke leve uden den tyrkise du viste i april ;) Er det ren bomuld, hvad koster de (skal bruge str. 98/104)?

      Slet
    3. Hej Sandie, ja det er ren bomuld i en lækker tyk kvalitet...jeg er ikke helt 100 på prisen, men hvis du skriver til min mail eller skriver din her, kan du få min mors mailadresse, så kan I selv aftale nærmere....jeg tror hun tager omkring 200 kr for dem.

      Slet
  2. Skønt som altid! Jeg synes det er så skønt det tøj Ida har - rigtigt meget min smag :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mirjam, børnetøj skal være behageligt og med masser af farver, jeg er bare glad for Ida endnu ikke er gået i totalt hello kitty mode som mange andre piger på hendes alder ;O)

      Slet
  3. Hvor er det lækkert tøj og hun er bare så køn.
    K.h. Christina

    SvarSlet
  4. Tak for de søde ord Christina, den lille pige giver mig smil i hjertet hver dag, hun er bare så sød og sjov, og tit så vred at vi kommer til at grine af hende ;O)

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)