tirsdag den 17. juli 2012

Collager med Diptic


8 kommentarer:

  1. Du har altså noget så skøn en lille pige at se på Jane! Hun er så bedårende og fuld af udstråling! Hvor du nogensinde står og vil af med nogle af hendes skønne trøjer må du endelig sige til, for jeg har nemlig fået en lille pige :) Smil fra Mai

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mai, stort tillykke, hvor skønt med en lille tullepige ;O)
      Ida er altså en lille linselus, det er nok også derfor jeg ikke kan lade være med at tage så mange billeder af hende ;O)

      Hun er lige vokset ud af rigtig meget tøj, er det strik eller jersey bluserne du gerne vil have fingre i?
      Det meste af hendes brugte tøj ryger i blogbutikken, men meget når altså ikke derind inden det er hapset, men skal nok tænke på dig :O)

      kh Jane

      Slet
  2. super gode billeder og din datter er som altid vildt fotogen :)

    SvarSlet
  3. Hej igen Jane, tak, ja det er så hyggeligt med sådan en lille frøken :) Ja, hun er godt nok også skøn din pige! - kan godt forstå du benytter dig at muligheden for at forevige hende mens hun endnu gider den slags :)

    Jamen egentlig begge, men især strik. Det må du meget gerne. Du har jo min mail fra en af vores TS handler men ellers bare mit brugernavn her +gmail :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mai, har lige lagt en del i blogshoppen :O)

      Slet
  4. Hold da op, nogle smukke ting du laver! Jeg har fundet din blog via Betine (Nullergøjen) og har meldt mig som fast læser - der er jo masser af inspiration at hente her hos dig :-) Glæder mig til at følge med!

    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille, dejligt du har lyst til at følge med her hos mig :O)

      Slet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)