onsdag den 18. juli 2012

Livie og Luca sandalerne...

Vi modtog jo de fine sandaler fra Mette lige inden vi forsatte vores tur i autocamperen i Sverige, og jeg må sige at de blev testet.....vejret i Sverige var en blandet fornøjelse, men vi var heldige med flot vejr den dag vi besøgte Astrid Lindgrens verden...



Dagen inden vi rejste til Sverige..
















Sådan ser sandalerne ud efter ca 3 ugers brug...indrømmet, jeg har tørret dem af med en fugtig klud, men de er da stadig nærmest som ny ik?
Læderet er stadig blødt og lækkert, blomsten vipper lidt med bladene, men det er nok mest fordi Ida elsker at nuldre dem :O)
Jeg er virkelig glad for velcrolukningen, så den lille dame selv kan tage af og på, og tro mig det bliver til mange gange i løbet af en dag....

Har du forelsket dig i sandalerne kan de købes lige her  

4 kommentarer:

  1. Kære Jane

    Hvor er det bare fedt at se, at de bliver brugt flittigt :-) Og at de kan holde til det :-) Karen har også et par - de pink, og de ser også stadig nye ud. Dejligt med lækre sko, der holder, og som samtidig er bløde og lækre for de små fusser! Tak for nogle super gode indlæg!

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette, ja vi er meget glade for sandalerne, de er bare lækre ;O)

      Slet
  2. Lækre sko ser det ud til :)

    Og hvor er Ida sød - især er jeg helt vild med udtrykket på det allersidste billede af hende - så sødt :) Og fint tøj som altid ;)

    Fortsat god sommer!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du gav dig tid til at kommentere:0)